Творчі ігри на музичних заняттях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Бажання фантазувати і творити притаманне кожній дитині, і завдання педагога — максимально розкрити його та примножити. Тому вам неодмінно стане у пригоді червневе число журналу «Музичний керівник», на сторінках якого розкрито тему «Творчі ігри на музичних заняттях».

Як відомо, найліпшим інструментом для розвитку уяви дітей є гра, а надто — музична творча гра, яка дає змогу кожній дитині відчути себе в ролі творця. Тож ми вирішили в червневому числі журналу «Музичний керівник» розкрити тему «Творчі ігри на музичних заняттях».

На сторінках журналу  ви знайдете низку публікацій, що висвітлюють розвиток фантазії та творчої уяви дошкільників — зокрема, методичні статті «Музичні творчі ігри для дітей: початок композиторської діяльності» та «Музично-мовленнєвий розвиток дошкільників за допомогою творчих ігор». У першій з них докладно описано класифікацію імпровізаційно-композиторських музичних ігор, визначено особливості кожного з підвидів таких ігор. А в другій — наведено приклади ігор на всі музично-творчі завдання, про які йдеться в тексті.

Практично втілити всі найефективніші принципи творчого розвитку дітей ви зможете, скориставшись конспектом музичного заняття для дітей середньої групи, поданим у публікації «Розвиток творчої уяви дітей за допомогою казки». В основу заняття покладено українську народну казку «Колобок», завдяки якій створено багато цікавих ситуативних епізодів для музичної, рухової діяльності та творчого самовираження дітей. Натомість поради, як дошкільникам подати в ігровій формі інформацію про музичні інструменти — читайте в публікації «Історія дзвіночка, або Як заохотити дошкільників до гри», до якої до того ж додано музично-дидактичні ігри з дзвіночками для дітей молодшого та середнього віку.

Для поповнення вашого ділового портфеля у цьому числі журналу — публікація під назвою «Діагностика музичного розвитку дітей старшого дошкільного віку», де докладно описано параметри та засоби діагностики старших дошкільників під час різних видів музичної діяльності, а також подано відповідні діагностичні ігри та вправи. Також для ваших найстарших вихованців — особливий сюрприз: авторська віршована музична казка «Казка про лінь», до якої додано низку яскравих пісень.

У червневому числі журналу «Музичний керівник», як і завжди, — добірка чудових пісень на літню тематику.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
70

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282620

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді