Розроблено Методичні матеріали з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у ЗНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН рекомендує до використання Методичні матеріали з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах, розроблені начальником відділу безпеки життєдіяльності Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України Наталією Дубровою.

Відповідний лист «Про використання Методичних матеріалів щодо організації навчання і перевірки знань, проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності» від 16.06.2014 №1/9-319 надіслано у Департаменти (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій, а також Інститути післядипломної педагогічної освіти.

«Методичні матеріали розроблені на допомогу загальноосвітнім навчальним закладам усіх типів та форм власності у проведенні навчання і перевірки знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу та з метою приведення нормативно-правових актів з охорони праці, що діють у галузі освіти, у відповідність до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (зі змінами)», — йдеться у листі МОН.

Нагадаємо, що розробник Методичних матеріалів Наталія Дуброва висвітлюватиме питання навчання й перевірки знань, проведення інструктажів з питань охорони праціу навчальному закладі 24 червня під час вебінару. Крім того, вона відповість на всі запитання учасників веб-конференції.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
94

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282638

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді