КНУ імені Тараса Шевченка посів перше місце в консолідованому рейтингу вишів

Консолідований рейтинг підсумовує загальні рейтингові місця вишів за версією «Топ-200 Україна», «Scopus» та «Вебометрикс».

Вихідними даними для складання консолідованого рейтингу вищих навчальних закладів України стали найбільш авторитетні серед експертів і засобів масової інформації рейтинги вишів: «Топ-200 Україна», «Scopus» та «Вебометрикс».

За результатами консолідованого рейтингу свої провідні позиції підтверджує Київський національний університет імені Тараса Шевченка, що посів перше місце.

Високі показники підтверджують Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» та Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, які поділили між собою друге місце.

На четвертій позиції — Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут».

П’яту та шосту сходинки посіли провідні виші західного регіону Львівський національний університет імені Івана Франка та Національний університет «Львівська політехніка».

Виші Одеси у першій десятці представив Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, що посів 7 місце. На восьмому опинився кримський Таврійський національний університет імені В. І.  Вернадського.

Національний університет «Києво-Могилянська академія» та Донецький національний технічний університет — на 9-му та 10-му місці відповідно.

Консолідований рейтинг вишів України у 2014 році включає 292 вищих навчальних заклади III-IV рівнів акредитації, а також чотири підрейтинги ТОП-10: «Кращі класичні університети України», «Кращі приватні вузи України», «Кращі київські вузи» і «Кращі ВНЗ регіонів України».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли весняні канікули в школі — працює план

Кожен заклад освіти самостійно планує графік канікул. У декого вони розпочнуться в березні і будуть короткотривалими. Більшістю організаційних питань до весняних канікул у загальноосвітньому навчальному закладі опікується заступник директора
20018

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230771

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4319

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді