Зміни в організації інклюзивного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 1 січня 2015 року набирає чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 № 1324-VII.

До деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання було внесено зміни 5 червня 2014 року, зокрема до законів України «Про дошкільну освіту» та «Про загальну середню освіту».

З 01 січня 2015 року набирає чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 № 1324-VII.

У законопроекті шляхом внесення змін до законів України «Про дошкільну освіту» та «Про загальну середню освіту» пропонується передбачити можливість врахування у всіх типах дошкільних навчальних закладах особливостей задоволення освітніх потреб кожної дитини, в тому числі з інвалідністю, запровадити часткове або повне утримання за рахунок держави дітей, які потребують соціальної допомоги, а також забезпечити безоплатним гарячим харчуванням у загальноосвітньому навчальному закладі дітей, які потребують соціальної допомоги і навчаються в спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57748

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17609

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46148

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді