Визначено переможців конкурсу від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підбито підсумки цьогорічного конкурсу, організованого редакцією журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Протягом трьох місяців на адресу редакції та на сайт конкурсу надійшла численна кількість робіт від педагогів-«дошкільників», які не звикли працювати шаблонно й консервативно. Це доводять їхні розробки — грунтовні, актуальні, сповнені цінних креативних ідей. На авторів найкращих робіт уже чекають подарунки.

Тема цьогорічного конкурсу — «Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів» — продиктована вимогою часу й суспільства щодо оновлення діяльності дошкільних навчальних закладів відповідно до найновіших і найперспективніших освітніх технологій і педагогічних підходів.

Скеровувати процес впровадження інновацій у освітній процес, мобілізовувати всі наявні для цього ресурси, налаштовувати педагогів на творчість і продукування ідей — це лише основні завдання керівника дошкільного закладу й вихователя-методиста в методичному супроводі дослідно-експериментальної роботи. Насправді їх набагато більше.

Робота ця надзвичайно відповідальна, та як засвідчили результати конкурсу, вихователі-методисти з усіх куточків України справляються з нею на дуже високому рівні. Усі конкурсанти у своїх розробках грунтовно й поетапно висвітлили процес започаткування експерименту й подальшого його впровадження в діяльність дошкільного закладу. А ще продемонстрували майстерність у організації методичної роботи з педагогами, вмінні з ними взаємодіяти, спонукати до експериментування та наполегливого пошуку.

Тематика конкурсних робіт різнобічна й охоплює найактуальніші аспекти розвитку дітей дошкільного віку. Кожна розробка оригінальна, грунтовна й має практичну значимість. Тож членам журі на чолі з Наталією Дятленко — доцентом кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка —цьогоріч довелося обирати найкращих із кращих.

Редакція щиро дякує всім учасникам конкурсу за активність і небайдужість, за наполегливість у щоденній праці та прагнення до якісних змін на дошкільній ниві!

Дізнайтеся більше про результати на офіційному сайті конкурсу «Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7100

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3146

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
778

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274126

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді