Підписано Меморандум про співпрацю в межах упровадження інклюзивної освіти в області

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Днями у Рівному 11 установ, організацій та благодійних фондів, які працюють за напрямами освіти, виховання, реабілітації та соціальної адаптації дітей з особливими потребами підписали спільний Меморандум про співпрацю в рамках проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком».

З метою поліпшення роботи з дітьми з особливими потребами, їх успішній соціалізації в суспільстві 11 установ, організацій та благодійних фондів, які працюють за напрямами освіти, виховання, реабілітації та соціальної адаптації  дітей з особливими потребами, серед яких управління охорони здоров’я, департамент соціального захисту населення служба у справах дітей, благодійні організації «Серце — дітям України» та фонд взаємодопомоги  дітей з аутизмом «Погляд», підписали спільний Меморандум про співпрацю в рамках проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком».  

«Інклюзивна освіта: крок за кроком» — проект  міжнародної технічної допомоги, що реалізується за підтримки Комітету Верховної Ради України з питань освіти і науки та Агентства США з міжнародного розвитку.

Мета проекту — покращити умови для дітей з особливими потребами отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі.

Меморандум про співпрацю в рамках проекту  передбачає  тісну співпрацю установ, які підписали документ,  проведення конференцій, семінарів, спрямованих на просування моделі інклюзивної освіти, допомогу у створенні бази даних освітніх, соціальних, реабілітаційних та оздоровчих послуг.

Проект реалізується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
132

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді