На сайті Міністерства освіти і науки Україні оприлюднили лист «Про функціонування груп продовженого дня у загальноосвітніх навчальних закладах» від 05.09.2014 №1/9-446.
Міністерство освіти і науки України застерігає управляння (департаменти) освіти і науки місцевих органів виконавчої влади, що припинення діяльності та зменшення кількості груп продовженого дня негативно вплине на стан соціальної захищеності населення та призведе до неконтрольованого перебування дітей шкільного віку в позаурочний час. Про це йдеться у листі МОН «Про функціонування груп продовженого дня у загальноосвітніх навчальних закладах» від 05.09.2014 №1/9-446.
Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.
У МОН звертаються до керівників загальноосвітніх закладів, департаментів освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій не припиняти діяльність та не зменшувати кількості груп продовженого дня.
Вам у поміч матеріали для укладання посадової інструкції вихователя-методиста.Зможете скачати зразок інструкції у форматі Word і доповнити її з огляду на специфіку діяльності вашого закладу
Хто визначає завдання та обов’язки директора дошкільного закладу і який зміст роботи за цією посадою. Про це — коротко у статтті
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
У Законі про освіту є інструмент боротьби з плагіатом та «запозичуваннями» надбань в освіті — стаття 42 «Академічна доброчесність»
За якими правилами відбуватиметься вступна кампанія 2025 року, що зміниться у державній підсумковій атестації (ДПА), як держава планує з допомогою НМТ 2025 вдовольнити потреби ринку праці? Читайте далі