Міністерство освіти і науки України надіслало листа «Про збереження місця роботи педагогічних працівників» до керівників місцевих органів управління освітою та навчальних закладів.
Звільнення педагогів через відсутність на робочому місці Донецької та Луганської областей є неприпустимим, оскільки під час проведення антитерористичної операції існує небезпека їх життю та здоров’ю. Про це йдеться у листі Міністерства освіти і науки України (МОН) від 08.09.2014 № 1/11-143772.
У МОН наголошують на необхідності вжити заходів щодо недопущення звільнення педагогічних працівників навчальних закладів з роботи.
У листі зазначено, що трудові договори не можуть бути розірваними власником або уповноваженим ним органом з працівником освіти, який виїхав із зони проведення антитерористичної операції. Відсутність у такому разі на робочому місці є поважною та не підлягає під дію пункту четвертого частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України, а отже не вважається прогулом.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Кому та кому виплачувати надбавку за вислугу років і чи зараховувати до стажу час роботи на педагогічних посадах за кордоном — нові роз’яснення у статті
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Представляємо SELFIE for Teachers — безкоштовний, конфіденційний та простий у використанні інструмент самооцінювання від Європейської Комісії, розроблений на основі європейської рамки DigCompEdu