Світовий рейтинг систем освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Польща та Великобританія увійшли до двадцятки найкращих завдяки успішному реформуванню системи освіти.

Компанія «Person» спільно з аналітичним центром журналу «Economist» проаналізували системи освіти різних країн та оприлюднили список найкращої двадцятки світу.

Під час моніторингу враховувалися дані системи освіти країни, результати міжнародних тестів, в тому числі Програми міжнародної оцінки знань учнів, що публікуються Організацією економічного співробітництва та розвитку, та двох масштабних досліджень, що проводяться американськими організаціями: «Міжнародного порівняльного моніторингового дослідження якості математичної та природо-наукової освіти» (TIMSS) і «Дослідження якості читання та розуміння тексту» (PIRLS)

Мета дослідження — показати досягнення та модернізацію освіти тієї чи іншої країни, та сприяти конкуренції та відповідному розвитку країн у сфері освіти.

За результатами оцінювання найефективнішими визнано системи освіти Південної Кореї, Японії, Сінгапуру та Гонконгу в Китаї, Фінляндії.

Радник компанії «Pearson» з питань освіти Майкл Барбер зазначає: «Підйом азіатських країн, які поєднують ефективні системи освіти з культурою, в якій високо ціняться наполегливість, а не успадкована «розумність», є явищем, яке не можуть ігнорувати інші країни».

Великобританія, Канада, Нідерланди, Ірландія, Польща, також Данія та Німеччина, США, Ізраїль, Бельгія, Чехія і Швейцарія увійшли до двадцятки рейтингу і мають показати своїм прикладом шлях до переоцінки та реорганізації навчального процесу.

Заслуги першості залежать не лише від систем освіти, а й від підготовки педагогічного складу та економічного розвитку країни.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7118

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді