Комплектація усім необхідним кабінетів предмета «Захист Вітчизни» — одне з важливих питань для загальноосвітніх навчальних закладів.
Міністерства освіти і науки України (МОН) звертається з проханням сприяти комплектуванню кабінетів предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту. Про це йдеться у листі «Щодо комплектування предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту (протигази)» від 12.09.2014 № 1/12-6406.
З метою зміцнення обороноздатності держави та у зв’язку з підвищенням рівня викладання предмета «Захист Вітчизни» МОН наголошує на необхідності забезпечити учнів усім необхідним під час уроків військово-патріотичного виховання молоді.
Також у листі йдеться про налагодження співпраці між загальноосвітніми навчальними закладами та військовими комісаріатами для підбору педагогічних кадрів, проведення навчально-польових зборів на базі військових частин з учнями та вчителями, проведення профорієнтаційних робіт.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення