Комплектація усім необхідним кабінетів предмета «Захист Вітчизни» — одне з важливих питань для загальноосвітніх навчальних закладів.
Міністерства освіти і науки України (МОН) звертається з проханням сприяти комплектуванню кабінетів предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту. Про це йдеться у листі «Щодо комплектування предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту (протигази)» від 12.09.2014 № 1/12-6406.
З метою зміцнення обороноздатності держави та у зв’язку з підвищенням рівня викладання предмета «Захист Вітчизни» МОН наголошує на необхідності забезпечити учнів усім необхідним під час уроків військово-патріотичного виховання молоді.
Також у листі йдеться про налагодження співпраці між загальноосвітніми навчальними закладами та військовими комісаріатами для підбору педагогічних кадрів, проведення навчально-польових зборів на базі військових частин з учнями та вчителями, проведення профорієнтаційних робіт.
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця