Як зробити предмет «Захист Вітчизни» в школах ефективним

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Комплектація усім необхідним кабінетів предмета «Захист Вітчизни» — одне з важливих питань для загальноосвітніх навчальних закладів.

Міністерства освіти і науки України (МОН) звертається з проханням сприяти комплектуванню кабінетів предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту. Про це йдеться у листі «Щодо комплектування предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту (протигази)» від 12.09.2014 № 1/12-6406.

З метою зміцнення обороноздатності держави та у зв’язку з підвищенням рівня викладання предмета «Захист Вітчизни» МОН наголошує на необхідності забезпечити учнів усім необхідним під час уроків військово-патріотичного виховання молоді.

Також у листі йдеться про налагодження співпраці між загальноосвітніми навчальними закладами та військовими комісаріатами для підбору педагогічних кадрів, проведення навчально-польових зборів на базі військових частин з учнями та вчителями, проведення профорієнтаційних робіт.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
25

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110536

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді