Керівниками департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій рекомендовано використовувати план заходів для збереження життя та здоров’я учнів дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих освітніх закладів.
Міністерство освіти і науки України (МОН) надіслало листа «Щодо забезпечення безпеки вихованців, учнів та студентів» від 04.09.2014 № 1/9-444 з переліком заходів щодо підготовки навчальних закладів до 2014/2015 навчального року з метою посилення громадського порядку у місцях перебування дітей дошкільного віку, учнів та студентської молоді.
Керівництво навчальних закладів має ознайомити педагогічний колектив з необхідними заходами та перевірити спільно з співробітниками правоохоронних органів приміщення та території навчальних закладів на наявність підозрілих вибухонебезпечних предметів.
Провести роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо інформування про можливі протиправні акції з метою порушення навчально-виховний процес, у тому числі розповсюдження пропагандистських матеріалів. Наголосити на обережному поводженні з незнайомими особами та підозрілими предметами.
Забезпечити учнів, студентів, педагогічних та науково-педагогічних працівників пам’ятками з правилами поводження у разі виявлення підозрілих вибухонебезпечних предметів у тому числі замаскованих під них речей: авторучок, міні-магнітофонів, мобільних телефонів, іграшок тощо.
У листі наголошено на необхідності впровадити жорстку пропускну систему у приміщення навчальних закладів освіти для недопущення перебування у них сторонніх осіб. Дозволити вхід у приміщення осіб такої категорії виключно з дозволу адміністрації навчального закладу.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.