Розроблено програму на допомогу вчителю

Вперше в Україні з’явилася система, що забезпечує навчально-виховний процес, спроможна керувати загальноосвітнім навчальним закладом та обслуговувати бібліотечно-інформаційний ресурс.

Всеукраїнський проект «Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу» створено та запроваджено в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 102 (школа № 102) систему інформаційного забезпечення «ШБІЦ-інфо», яка розрахована на школярів, педагогічних працівників, керівників, методистів для вирішення навчальних, виховних, розвивальних та управлінських завдань.

На початку року за ініціативи директора школи № 102 Світлани Саричевої було встановлено «ШБІЦ-інфо» та проведено майстер-клас з використання цієї програми бібліотекарем Валентиною Сластіною для педагогів школи.

Комп’ютерна інформаційно-бібліотечна система «Шкільна електронна бібліотека «ШБІЦ-інфо»» створить нові можливості в організації навчально процесу, забезпечить потреби професійної діяльності вчителя та поповнить інформаційний фонд школи.

Інформаційно-методичний центр планує проведення методичних заходів, які ознайомлять педагогів, бібліотекарів закладів освіти з досвідом роботи електронної бібліотеки.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230328

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді