Вперше в Україні з’явилася система, що забезпечує навчально-виховний процес, спроможна керувати загальноосвітнім навчальним закладом та обслуговувати бібліотечно-інформаційний ресурс.
Всеукраїнський проект «Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу» створено та запроваджено в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 102 (школа № 102) систему інформаційного забезпечення «ШБІЦ-інфо», яка розрахована на школярів, педагогічних працівників, керівників, методистів для вирішення навчальних, виховних, розвивальних та управлінських завдань.
На початку року за ініціативи директора школи № 102 Світлани Саричевої було встановлено «ШБІЦ-інфо» та проведено майстер-клас з використання цієї програми бібліотекарем Валентиною Сластіною для педагогів школи.
Комп’ютерна інформаційно-бібліотечна система «Шкільна електронна бібліотека «ШБІЦ-інфо»» створить нові можливості в організації навчально процесу, забезпечить потреби професійної діяльності вчителя та поповнить інформаційний фонд школи.
Інформаційно-методичний центр планує проведення методичних заходів, які ознайомлять педагогів, бібліотекарів закладів освіти з досвідом роботи електронної бібліотеки.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу