Розроблено програму на допомогу вчителю

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вперше в Україні з’явилася система, що забезпечує навчально-виховний процес, спроможна керувати загальноосвітнім навчальним закладом та обслуговувати бібліотечно-інформаційний ресурс.

Всеукраїнський проект «Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу» створено та запроваджено в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 102 (школа № 102) систему інформаційного забезпечення «ШБІЦ-інфо», яка розрахована на школярів, педагогічних працівників, керівників, методистів для вирішення навчальних, виховних, розвивальних та управлінських завдань.

На початку року за ініціативи директора школи № 102 Світлани Саричевої було встановлено «ШБІЦ-інфо» та проведено майстер-клас з використання цієї програми бібліотекарем Валентиною Сластіною для педагогів школи.

Комп’ютерна інформаційно-бібліотечна система «Шкільна електронна бібліотека «ШБІЦ-інфо»» створить нові можливості в організації навчально процесу, забезпечить потреби професійної діяльності вчителя та поповнить інформаційний фонд школи.

Інформаційно-методичний центр планує проведення методичних заходів, які ознайомлять педагогів, бібліотекарів закладів освіти з досвідом роботи електронної бібліотеки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді