Смарт-класи для підвищення рівня знань учнів в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Компанія «Samsung Electronics Ukraine» втілює в життя проект «Samsung назустріч знанням», який сприяє розкриттю творчого потенціалу учнів та популяризації інформаційних технологій в Україні.

Міністр освіти і науки України Сергій Квіт та президент компанії «Самсунг Електронікс Україна» (Самсунг) Джей Сул Ю підписали Меморандум про співпрацю у межах проекту «Samsung назустріч знанням».

Самсунг щороку проводить конкурс учнівських есе та освітніх проектів серед учнів та викладачів середніх шкіл всіх типів. Представництво Самсунг в Україні приділяє значну увагу трьом сферам: охороні здоров’я, освіті та працевлаштуванню молоді.

«Samsung назустріч знанням» є частиною глобальної програми «Samsung Надія для дітей» (Samsung Hope for Children), яка розпочалась у 2006 році. Метою програми є сприяння розвитку та популяризації інформаційних технологій у нашій країні, надаючи активну підтримку науці та освіті.

На сьогодні в 43 школах-переможницях проекту були встановлені нові комп’ютерні класи та мультимедійні лабораторії — смарт-класи. Загалом у проекті взяли участь понад 10 тисяч українських шкіл.

Меморандумом встановлено два етапи конкурсу:

в період з 1 по 31 жовтня 2014 року команди загальноосвітніх навчальних закладів надсилатимуть есе на тему «Школа майбутнього»;

з 7 до 19 листопада 2014 року 15 команд переможців 1-го етапу повинні розробити та  завантажити на сайт education-samsung.com.ua відео, в якому відобразити шляхи реалізації свого есе «Школа майбутнього».

Шість команд-переможниць конкурсу оголосять 30 листопада 2014 року. Офіційні правила та процедури проекту розміщено на сайті education-samsung.com.ua.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
94

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282637

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді