Можливість безкоштовно вивчати польську мову швидко, якісно, доступно та лише записавшись на безкоштовний е-курс.
Безкоштовний е-курс польської мови, завдяки якому вивчити мову можна протягом всього 4 місяців доступний кожному. Курс розраховано на різну аудиторію: від початківця, який зовсім не володіє мовою, а знає лише українську або (і) російську, до людини, яка вже має певні знання і словниковий запас з польської мови.
В основі е-курсу польської авторський метод вивчення мови польського кореспондента «Дзеркала тижня» Якуба Логінова.
Методика вивчення побудована на тому, що оскільки аж 60% польських слів подібні до українських, достатньо вивчати тільки ті, котрі відрізняються з наведенням типових прикладів для польської мови мовних конструкцій. Наприклад там, де в українській мові є суфікс пере-, або про- там у польській є prze-, польські букви ą i ę часто зустрічаються там, де в українській та російській є у (наприклад: зуб — ząb, дуб — dąb, вудка — wędka, і так далі). Таких неформальних правил є кільканадцять, однак про це не вчать на класичних курсах польської, а саме вони найбільше допомагають у вивченні мови.
З деталями і формуляром запису на курси можна ознайомитись на РortЕuropa.
Долучіть дошкільників до художньо-продуктивної діяльності зі створення іграшок з паперу, картону, ниток. Зробіть із картону та ниток таксу або сконструюйте з паперу лева. Підкажіть дітям, що персонажів для театру також можна виготовити з паперу, наприклад, свинку — для настільного театру, а цілу сімейку котів — для вистави пальчикового театру
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі
Вам у поміч матеріали для укладання посадової інструкції вихователя-методиста.Зможете скачати зразок інструкції у форматі Word і доповнити її з огляду на специфіку діяльності вашого закладу
Хто визначає завдання та обов’язки директора дошкільного закладу і який зміст роботи за цією посадою. Про це — коротко у статтті
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові