Нагороджено співробітників Інституту психології імені Г. С. Костюка

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Днями було відзначено нагородами наукових співробітників Інституту психології імені Г.С. Костюка за плідну роботу та отриманні досягнення.

Національна академія педагогічних наук України (НАПН України) відзначила плідну роботу співробітників Інституту психології імені Г.С. Костюка. Директор Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України, академік С. Д. Максименко вручив нагороди та привітав колег з отриманими результатами праці та відзнакою.

За вагомий внесок у розвиток дошкілля нагороджено медаллю «Григорій Сковорода»  С. О. Ладивір,  старійшину української дошкільної психології;  медаллю «Костянтин Ушинський» — Т. О. Піроженко, завідувачку лабораторії психології дошкільника.

За вагомий внесок у розвиток психологічної науки грамотами Академії нагороджено К.В. Карасьову та І.І.Карабаєву.

За активну громадянську позицію активна співробітників Кризового центру медико-психологічної допомоги та за роботу у шпиталях, реабілітаційних центрах, у службі «Телефон довіри» і надання психотерапевтичної допомоги військовослужбовцям й цивільному населенню, які отримали психічні травми у зоні АТО грамотами Академії нагороджено: Л.І. Литвиненко, О. О. Зарецьку, Я.М.Омельченко, Л.О. Гребінь, Г.П. Лазос, Л.Г. Царенко, Л.Й. Ботіну, С.Т. Бойко, О.С.Науменко, В.М. Волошину.

Напрям «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус щиро вітає колег і бажає міцного здоров’я, невичерпної енергії і наснаги у всіх добрих справах!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді