Нагороджено співробітників Інституту психології імені Г. С. Костюка

Днями було відзначено нагородами наукових співробітників Інституту психології імені Г.С. Костюка за плідну роботу та отриманні досягнення.

Національна академія педагогічних наук України (НАПН України) відзначила плідну роботу співробітників Інституту психології імені Г.С. Костюка. Директор Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України, академік С. Д. Максименко вручив нагороди та привітав колег з отриманими результатами праці та відзнакою.

За вагомий внесок у розвиток дошкілля нагороджено медаллю «Григорій Сковорода»  С. О. Ладивір,  старійшину української дошкільної психології;  медаллю «Костянтин Ушинський» — Т. О. Піроженко, завідувачку лабораторії психології дошкільника.

За вагомий внесок у розвиток психологічної науки грамотами Академії нагороджено К.В. Карасьову та І.І.Карабаєву.

За активну громадянську позицію активна співробітників Кризового центру медико-психологічної допомоги та за роботу у шпиталях, реабілітаційних центрах, у службі «Телефон довіри» і надання психотерапевтичної допомоги військовослужбовцям й цивільному населенню, які отримали психічні травми у зоні АТО грамотами Академії нагороджено: Л.І. Литвиненко, О. О. Зарецьку, Я.М.Омельченко, Л.О. Гребінь, Г.П. Лазос, Л.Г. Царенко, Л.Й. Ботіну, С.Т. Бойко, О.С.Науменко, В.М. Волошину.

Напрям «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус щиро вітає колег і бажає міцного здоров’я, невичерпної енергії і наснаги у всіх добрих справах!

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді