Чи можна контролювати гіперактивних дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кількість гіперактивних дітей зростає з кожним роком. Тому тема «Гіперактивна дитина» стає як ніколи популярною і потребує обізнаності та компетентності педагогів та батьків.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) проведено семінар з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами на тему  «Гіперактивна дитина».

Зараз відсоток гіперактивних дітей у початкових класах збільшується і вже наближається до
20-30 % учнів.

Перед психологами, педагогами та батьками постало питання як краще організувати взаємодію з цією категорією учнів. Ці знання дадуть змогу компенсувати дитячі емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі.

Олена Яковенко, нейропсихолог, директор центру лікувальної педагогіки, зазначила, що слід  розділяти  надмірну  дитячу  рухливість і збудження від клінічної картини гіперактивності — захворювання автоімунної  системи. «До 75% дітей з усіх гіперактивних — це діти з педагогічною запущеністю і/або  з нестійкою нервовою системою. У будь-якому випадку — допомога гіперактивній дитині — це складний процес,  що потребує ранньої діагностики і комплексного підходу в корекції. Грамотний   підхід до виховання,  лікувальний  режим дня і  здорове харчування  часто  дають  значний  результат», — зауважила Олена Яковенко.

За даними досліджень, аналізуючи біографії великих людей, у багатьох вчені знаходять ознаки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності. Вважається, що схожим синдромом страждали Олександр Македонський, Леонардо да Вінчі, Вольфганг Амадей Моцарт, Людвіг ван Бетховен, Олександр Пушкін, Бенджамін Франклін, Лев Толстой, Томас Едісон, Альберт Ейнштейн, Едгар По, Генрі Форд, Ернест Хемінгуей, Пабло Пікассо, Уолт Дісней.

На сайті МОН у рубриці «Дошкільна освіта дітей з особливими потребами»  можна ознайомитись з відео-матеріалами вебінар-семінарів, семінарів з порадами щодо  роботи з дітьми, які потребують спеціальних умов та програм у ході навчального процесу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273728

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2151

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19558

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді