Чи можна контролювати гіперактивних дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кількість гіперактивних дітей зростає з кожним роком. Тому тема «Гіперактивна дитина» стає як ніколи популярною і потребує обізнаності та компетентності педагогів та батьків.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) проведено семінар з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами на тему  «Гіперактивна дитина».

Зараз відсоток гіперактивних дітей у початкових класах збільшується і вже наближається до
20-30 % учнів.

Перед психологами, педагогами та батьками постало питання як краще організувати взаємодію з цією категорією учнів. Ці знання дадуть змогу компенсувати дитячі емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі.

Олена Яковенко, нейропсихолог, директор центру лікувальної педагогіки, зазначила, що слід  розділяти  надмірну  дитячу  рухливість і збудження від клінічної картини гіперактивності — захворювання автоімунної  системи. «До 75% дітей з усіх гіперактивних — це діти з педагогічною запущеністю і/або  з нестійкою нервовою системою. У будь-якому випадку — допомога гіперактивній дитині — це складний процес,  що потребує ранньої діагностики і комплексного підходу в корекції. Грамотний   підхід до виховання,  лікувальний  режим дня і  здорове харчування  часто  дають  значний  результат», — зауважила Олена Яковенко.

За даними досліджень, аналізуючи біографії великих людей, у багатьох вчені знаходять ознаки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності. Вважається, що схожим синдромом страждали Олександр Македонський, Леонардо да Вінчі, Вольфганг Амадей Моцарт, Людвіг ван Бетховен, Олександр Пушкін, Бенджамін Франклін, Лев Толстой, Томас Едісон, Альберт Ейнштейн, Едгар По, Генрі Форд, Ернест Хемінгуей, Пабло Пікассо, Уолт Дісней.

На сайті МОН у рубриці «Дошкільна освіта дітей з особливими потребами»  можна ознайомитись з відео-матеріалами вебінар-семінарів, семінарів з порадами щодо  роботи з дітьми, які потребують спеціальних умов та програм у ході навчального процесу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47322

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11592

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді