Онлайн-гра «Медіазнайко» для юних журналістів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для навчання учнів основ медіаграмотності вчителі можуть використати захопливу гру «Медіазнайко», яка все більше набирає популярності. Гра вільна для використання.

Академія української преси однією зі своїх стратегічних цілей вбачає впровадження медіаосвіти на теренах держави та за її межами.  «Медіазнайко» є першою навчальною грою з медіаосвіти в Україні, одним з інструментів упровадження медіаосвіти. Мета цієї гри — допомогти учням якомога більше дізнатися про інформаційне та медійне поле. Гра розрахована на дітей 15–17 років і може стати частиною курсу з медіаграмотності у загальноосвітніх навчальних закладах, а також може бути використана в медіаосвітній діяльності дитячих бібліотек.

Суть гри полягає у тому, що потрібно пройти 9 рівнів/етапів, відповісти на запропоновані запитання, стати журналістом, створити телепрограму, сайт і газету. При цьому діти дізнаються, як працюють медіа і як вони впливають на тебе — споживача інформації. Під час гри діти закріплюють знання з тем: «Що таке інформація», «Історія ЗМІ», «Аналізуємо ЗМІ»,  «Свобода слова та її обмеження», «Всередині ЗМІ», «Друковані ЗМІ», «Телебачення», «Радіо», «Інтернет».

Навчальну гру «Медіазнайко» розробив і створив Центр медіаініціатив (Вірменія) за фінансової підтримки Всесвітнього банку в рамках програми «Альтернативні ресурси для медіа» в партнерстві з Інтерньюзом (США) і за фінансової підтримки USAID.

Підготовка українського варіанта гри стала можлива завдяки підтримці Програми «Бібліоміст». Адаптацію до українських реалій здійснила команда Академії української преси.

Академія української преси нещодавно презентувала і навчальну програму «Основи медіаграмотності» для загальноосвітніх навчальних закладів (10–11 класи) з навчанням українською мовою, а також російською та іншими мовами національних меншин. Програма ухвалена науково-методичною комісією галузі знань «Журналістика та інформація» науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Головною метою курсу «Основи медіаграмотності» є формування основ аудіовізуальної грамотності учнів старшої школи.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110324

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47311

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді