Онлайн-гра «Медіазнайко» для юних журналістів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для навчання учнів основ медіаграмотності вчителі можуть використати захопливу гру «Медіазнайко», яка все більше набирає популярності. Гра вільна для використання.

Академія української преси однією зі своїх стратегічних цілей вбачає впровадження медіаосвіти на теренах держави та за її межами.  «Медіазнайко» є першою навчальною грою з медіаосвіти в Україні, одним з інструментів упровадження медіаосвіти. Мета цієї гри — допомогти учням якомога більше дізнатися про інформаційне та медійне поле. Гра розрахована на дітей 15–17 років і може стати частиною курсу з медіаграмотності у загальноосвітніх навчальних закладах, а також може бути використана в медіаосвітній діяльності дитячих бібліотек.

Суть гри полягає у тому, що потрібно пройти 9 рівнів/етапів, відповісти на запропоновані запитання, стати журналістом, створити телепрограму, сайт і газету. При цьому діти дізнаються, як працюють медіа і як вони впливають на тебе — споживача інформації. Під час гри діти закріплюють знання з тем: «Що таке інформація», «Історія ЗМІ», «Аналізуємо ЗМІ»,  «Свобода слова та її обмеження», «Всередині ЗМІ», «Друковані ЗМІ», «Телебачення», «Радіо», «Інтернет».

Навчальну гру «Медіазнайко» розробив і створив Центр медіаініціатив (Вірменія) за фінансової підтримки Всесвітнього банку в рамках програми «Альтернативні ресурси для медіа» в партнерстві з Інтерньюзом (США) і за фінансової підтримки USAID.

Підготовка українського варіанта гри стала можлива завдяки підтримці Програми «Бібліоміст». Адаптацію до українських реалій здійснила команда Академії української преси.

Академія української преси нещодавно презентувала і навчальну програму «Основи медіаграмотності» для загальноосвітніх навчальних закладів (10–11 класи) з навчанням українською мовою, а також російською та іншими мовами національних меншин. Програма ухвалена науково-методичною комісією галузі знань «Журналістика та інформація» науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Головною метою курсу «Основи медіаграмотності» є формування основ аудіовізуальної грамотності учнів старшої школи.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79601

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
115823

Як аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
252730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді