Онлайн-гра «Медіазнайко» для юних журналістів

Для навчання учнів основ медіаграмотності вчителі можуть використати захопливу гру «Медіазнайко», яка все більше набирає популярності. Гра вільна для використання.

Академія української преси однією зі своїх стратегічних цілей вбачає впровадження медіаосвіти на теренах держави та за її межами.  «Медіазнайко» є першою навчальною грою з медіаосвіти в Україні, одним з інструментів упровадження медіаосвіти. Мета цієї гри — допомогти учням якомога більше дізнатися про інформаційне та медійне поле. Гра розрахована на дітей 15–17 років і може стати частиною курсу з медіаграмотності у загальноосвітніх навчальних закладах, а також може бути використана в медіаосвітній діяльності дитячих бібліотек.

Суть гри полягає у тому, що потрібно пройти 9 рівнів/етапів, відповісти на запропоновані запитання, стати журналістом, створити телепрограму, сайт і газету. При цьому діти дізнаються, як працюють медіа і як вони впливають на тебе — споживача інформації. Під час гри діти закріплюють знання з тем: «Що таке інформація», «Історія ЗМІ», «Аналізуємо ЗМІ»,  «Свобода слова та її обмеження», «Всередині ЗМІ», «Друковані ЗМІ», «Телебачення», «Радіо», «Інтернет».

Навчальну гру «Медіазнайко» розробив і створив Центр медіаініціатив (Вірменія) за фінансової підтримки Всесвітнього банку в рамках програми «Альтернативні ресурси для медіа» в партнерстві з Інтерньюзом (США) і за фінансової підтримки USAID.

Підготовка українського варіанта гри стала можлива завдяки підтримці Програми «Бібліоміст». Адаптацію до українських реалій здійснила команда Академії української преси.

Академія української преси нещодавно презентувала і навчальну програму «Основи медіаграмотності» для загальноосвітніх навчальних закладів (10–11 класи) з навчанням українською мовою, а також російською та іншими мовами національних меншин. Програма ухвалена науково-методичною комісією галузі знань «Журналістика та інформація» науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Головною метою курсу «Основи медіаграмотності» є формування основ аудіовізуальної грамотності учнів старшої школи.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230630

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді