Інклюзивне навчання дітей з порушеннями зору

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання»

Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання».

Метою семінару було підвищення компетентності методистів, керівників, педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними класами для дітей з порушеннями зору щодо особливостей організації навчальної діяльності.

У семінарі взяли участь провідні вчені України в галузях тифлопедагогіки та офтальмології, представники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичні психологи, тифлопедагоги ЗНЗ, дитячі офтальмологи, оптометристи, батьки дітей з порушеннями зору, представники громадських організацій.

Учасники семінару ознайомилися з напрямами діяльності МОН України щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в контексті сучасної державної політики та з особливостями професійної підготовки тифлопедагогів до роботи в системі інклюзивної освіти.

Доповідачі розповіли про науково-методологічні засади запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, наголосили на важливості системної роботи з профілактики порушень зору в дітей та офтальмологічної складової супроводу їх навчання.

Під час заходу відбулася виставка-презентація підручників та навчальних посібників, що стосуються інклюзивної освіти, майстер-класи кращих учителів інклюзивних та спеціальних класів навчальних закладів.

Роботу семінару завершили ухваленням резолюції.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282587

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді