Інклюзивне навчання дітей з порушеннями зору

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання»

Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання».

Метою семінару було підвищення компетентності методистів, керівників, педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними класами для дітей з порушеннями зору щодо особливостей організації навчальної діяльності.

У семінарі взяли участь провідні вчені України в галузях тифлопедагогіки та офтальмології, представники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичні психологи, тифлопедагоги ЗНЗ, дитячі офтальмологи, оптометристи, батьки дітей з порушеннями зору, представники громадських організацій.

Учасники семінару ознайомилися з напрямами діяльності МОН України щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в контексті сучасної державної політики та з особливостями професійної підготовки тифлопедагогів до роботи в системі інклюзивної освіти.

Доповідачі розповіли про науково-методологічні засади запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, наголосили на важливості системної роботи з профілактики порушень зору в дітей та офтальмологічної складової супроводу їх навчання.

Під час заходу відбулася виставка-презентація підручників та навчальних посібників, що стосуються інклюзивної освіти, майстер-класи кращих учителів інклюзивних та спеціальних класів навчальних закладів.

Роботу семінару завершили ухваленням резолюції.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1602

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129832

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57756

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17623

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді