Гарбузове свято в бердянському ДНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У бердянському дошкільному навчальному закладі № 34 «Оленка» відбулося свято «Дружня гарбузова родина», яке спонукало сім’ї вихованців та педагогічний колектив об’єднатися для добра й творчості.

«Дружня гарбузова родина» — свято під такою назвою провели в бердянському дошкільному навчальному закладі № 34 «Оленка». Ініціювали його творчі педагоги: керівник музичний Оксана Стефанюк, керівник гуртка зображувальної діяльності Наталя Кононова.

У межах українського свята було оформлено виставку виробів — чарівних перетворень із гарбуза. Батьки вихованців підготували смачні й корисні гарбузові страви, які скуштували всі гості. А найбільш яскравим сюрпризом для дорослих і малечі стали музичні виступи сімей вихованців — пісні, танці, гуморески, гра на музичних інструментах.

Веселі українські народні мелодії, різнобарв’я вишиванок, радісний настрій присутніх, смачний гарбузовий аромат — усе це підтримувало святковість заходу.

Здоров’я й добра, гордості за рідну країну всім присутнім побажала шановна гостя — завідувач кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету Лариса Зайцева. Вона відмітила роботу педагогічного колективу «Оленки» як високий взірець для студентів — майбутніх вихователів дитячих садків.

Це святкове дійство спонукало вихованців та педагогічний колектив об’єднатися для добра й творчості сім’ї.

 

Поліна Завада,
вихователь-методист ДНЗ № 34 «Оленка», м. Бердянськ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
134

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді