Шостого листопада у приміщенні Рівненського навчально-виховного комплексу № 1 відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Інтегрований освітній простір дошкільного навчального закладу: художнє слово у системі роботи з формування світогляду дошкільника». Семінар було проведено за результатами двох етапів дослідно-експериментальної діяльності всеукраїнського рівня за темою «Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу».
Семінар проходив за сприяння ДНУ «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» МОН України. Серед його учасників були відомі науковці, фахівці з дошкільної освіти управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації, Рівненського ОІППО, керівники й педагоги експериментальних дошкільних навчальних закладів міст: Рівного, Краматорська, Мукачевого.
Звернувшись до учасників із вітальним словом, семінар відкрила Надія МЕЛЬНИК, канд. пед. наук, проректор з науково-методичної роботи Рівненського ОІППО.
У ході семінару були висвітлені інноваційні підходи до використання художніх творів у роботі з формування світогляду дошкільників. Учасники переглянули низку різних форм роботи з дітьми різного дошкільного віку, під час яких педагоги-практики презентували цікаві нетрадиційні методи роботи з дошкільниками.
Перед учасниками виступили Наталія ГАВРИШ, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка, Інна КІНДРАТ, кандидат педагогічних наук, вихователь-методист Рівненського НВК № 1, Ольга БЕЗСОНОВА, завідувач ДНЗ № 67 м. Краматорська Донецької області. Вони доповіли про результати двох етапів дослідно-експериментальної роботи в дошкільних навчальних закладах. Наталія САВІНОВА, головний редактор журналів «Методична скарбничка вихователя» та «Вихователь-методист дошкільного закладу» презентувала навчально-методичні публікації, що висвітлюють результати цієї роботи.
Також перед учасниками виступила Олена НИЗКОВСЬКА, методист вищої категорії сектору науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, яка представила новинки програмно-методичного забезпечення освітньої роботи з художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників.
Під час групової роботи учасники семінару практично ознайомилися з особливостями використання технології блочно-тематичного планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора.
Тепла й дружня атмосфера спілкування панувала протягом усього заходу. Про це свідчать позитивні й емоційні відгуки про роботу семінару, надані учасниками під час бліц-інтерв’ю після його завершення.