Виховуємо дитину — зростаємо як батьки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Київському міському будинку вчителя 17 листопада 2014 року відбулося чергове засідання клубу «Психологічний комфорт» на тему «Виховуємо дитину — зростаємо як батьки» у формі семінару-практикуму.

У роботі клубу «Психологічний комфорт» взяли участь співробітники лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України та кафедри вищої школи Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», головний редактор журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Методична скарбничка вихователя», завідувач дошкільного навчального закладу № 69 м. Краматорська Донецької обл., практичні психологи київських дошкільних навчальних закладів та студенти педагогічних вузів.

Засідання клубу відкрила Ірина Карабаєва, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, науковий керівник і консультант  клубу «Психологічний комфорт». Перед присутніми виступили Тамара Піроженко, доктор психологічних наук, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, а також Людмила Соловйова та Олена Хартман, кандидати психологічних наук, старші наукові співробітники цієї лабораторії.

Тамара Піроженко наголосила на необхідності формування свідомого батьківства, адже сім’я є незамінним, глибоко специфічним соціальним інститутом розвитку особистості. А для дитини, особливо в перші роки її життя, вплив сім’ї домінує над усіма іншими впливами, значною мірою визначаючи її життєвий шлях у майбутньому. Присутнім цікаво було дізнатися, як самі діти визначають поняття «сім’я», і це дуже показово, адже саме в сім’ї закладаються основи ціннісно-мотиваційної сфери особистості.

Людмила Соловйова представила основні напрями роботи лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. А Олена Хартман розкрила можливості формування професійно-методичної компетентності педагогів на прикладі дослідно-експериментальної діяльності ДНЗ № 31, м. Костянтинівки Донецької обл.

Досвідом партнерської взаємодії педагогів з батьками в ДНЗ № 69 м. Краматорська Донецької обл. поділилась його завідувач Світлана Бородай. А Сабіна Іванчук, аспірантка кафедри вищої школи Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», розкрила проблему формування у дошкільників культури споживання.

Про можливості використання матеріалів періодичних спеціалізованих видань в організації взаємодії ДНЗ з батьками розповіла Наталія Савінова, головний редактор журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Методична скарбничка вихователя». Крім того, вона ознайомила присутніх з електронними виданнями напряму «Експертус Освіта», зокрема КОЗА-ДИСКом «Шаблони і розробки для вихователя-методиста», та запросила їх до обговорення актуальних професійних питань на порталі освітян України «Педрада».

Участь у  засіданнях клубу «Психологічний комфорт» сприяє підвищенню фахової психолого-педагогічної компетентності практичних працівників дошкільних закладів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
18908

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
8028

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3753

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
43429

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді