МОН планує скоротити кількість уроків у початковій школі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Упродовж листопада заплановано здійснити розвантаження надмірно ускладнених навчальних програм для початкової школи.

У Міністерстві освіти і науки України обговорили проблему розвантаження надмірно ускладнених навчальних програм для початкової школи. Обговорення відбулося за участю відповідальної робочої групи та заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського.

Через надмірне навантаження у школі діти втрачають мотивацію до навчання, а вчителі — до викладання. Замість того, щоб зацікавити і навчити школяра, вчитель у початковій школі змушений встигнути «вичитати» запланований матеріал, адже програмою передбачено завелику кількість предметів.

Під час засідання було обговорено можливість інтегрувати зміст низки предметів, щоб скоротити кількість уроків у розкладі школяра.

Павло Полянський наголосив, не можна допустити появи на шкільних партах підручників, укладених до надмірно ускладнених програм, та ситуаціі, коли програми і зміст підручників відрізнятимуться. Наразі особливо актуальною ця проблема є у контексті майбутнього конкурсу рукописів підручників для 4-го класу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57725

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17557

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді