У Міністерстві освіти і науки України обговорили проблему розвантаження надмірно ускладнених навчальних програм для початкової школи. Обговорення відбулося за участю відповідальної робочої групи та заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського.
Через надмірне навантаження у школі діти втрачають мотивацію до навчання, а вчителі — до викладання. Замість того, щоб зацікавити і навчити школяра, вчитель у початковій школі змушений встигнути «вичитати» запланований матеріал, адже програмою передбачено завелику кількість предметів.
Під час засідання було обговорено можливість інтегрувати зміст низки предметів, щоб скоротити кількість уроків у розкладі школяра.
Павло Полянський наголосив, не можна допустити появи на шкільних партах підручників, укладених до надмірно ускладнених програм, та ситуаціі, коли програми і зміст підручників відрізнятимуться. Наразі особливо актуальною ця проблема є у контексті майбутнього конкурсу рукописів підручників для 4-го класу.