Життєві цінності: як сформувати їх у дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На порталі «Педрада» викладено відеозапис Міжнародної науково-практичної конференції «Ціннісні орієнтації в житті дитини», яка відбулася 30 жовтня онлайн. Організатором конференції була Лабораторія психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, генеральним партнером — Цифрове видавництво Експертус.

Спеціалісти Лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України за участю тематичного напряму «Експертус Освіта» 30 жовтня організували й провели в онлайн-форматі Міжнародну науково-практичну конференцію на тему «Ціннісні орієнтації в житті дитини».

Життєві цінності людини — це внутрішній компас, за яким вона має звіряти кожен крок на життєвій дорозі. Доросла людина принаймні знає, що для неї означає ЦІННІСТЬ. А як бути дітям — тим, хто тільки стає на нелегкий життєвий шлях?

На це та багато інших запитань у рамках Міжнародної науково-практичної конференції відповідали провідні фахівці Лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України — Світлана Ладивір, Тамара Піроженко, Людмила Соловйова, Олена Пісарєва, Олена Хартман, Людмила Токарєва. Також було представлено досвід реалізації наукової проблеми в практику роботи дитячого садка, зокрема свій досвід представила Олена Тесленко, вихователь-методист ДНЗ № 1 «Джерельце» м. Новоград-Волинський. Модератором конференції виступила Тетяна Гурковська — головний редактор журналів «Практичний психолог: Дитячий садок» і «Практичний психолог: Школа».

Для тих, хто не зміг взяти участь у заході, на порталі освітян України «Педрада» розміщено відеозапис конференції. ПЕРЕГЛЯНУТИ його, а також ЗАВАНТАЖИТИ додаткові матеріали, можна у будь-який зручний час.

Лабораторія психології дошкільника повідомляє, що за матеріалами конференції «Ціннісні орієнтації в житті дитини» буде створено збірник наукових статей за вимогами ВАК України, який включено до фахових видань України. Тож ті, хто мають власне бачення виховної діяльності в дошкільних закладах, можуть поділитися своїми напрацюваннями.

Вимоги до оформлення cтатей.

Термін подачі статей — до 01.12.2014. Вартість однієї сторінки — 25 гривень. З усіх питань слід звертатися до оргкомітету за адресою: 01033, м. Київ, вул.  Паньківська, 2, кімната № 36, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України або на електронну скриньку [email protected]

Фахівці тематичного напряму «Експертус Освіта» зауважують, що про ціннісні орієнтації у житті дитини можна також прочитати на сторінках журналу «Практичний психолог: Дитячий садок». Передплата цього видання на 2015 рік триває.

Журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» входить до Переліку фахових періодичних видань, рекомендованих для використання в практичній діяльності працівників психологічної служби системи освіти (лист МОН від 25.07.2014 №1/9-374). 

Щоб ознайомитися з журналом «Практичний психолог: Дитячий садок», можна замовити його БЕЗОПЛАТНИЙ презентаційний номер на порталі освітян України «Педрада».

А передплатити журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» можна:

  • y редакції

 - за телефонами 0 44 586 56 06 та 0 800 212 012 (callback)
 - листом на електронну адресу peredplata@Експертус.com.ua
 - онлайн на порталі освітян України «Педрада»

  • у будь-якому відділенні «Укрпошти»:
    передплатний індекс — 37775 (місяць), 86335 (рік)

Передплата у редакції ДЕШЕВША.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275511

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22083

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1980

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді