Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення»

Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення» відбувся у місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня.

У місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня (ДНЗ) 19 листопада 2014 року було проведено науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення». У ході семінару підбили підсумки дослідно-експериментальної роботи.

Працівники ДНЗ разом зі своїми вихованцями продемонстрували літературно-музичну композицію «А пісня жива» за творами В. О.Сухомлинського «А пісня жива», «Поле і луки», «Зелений луг, квіти, метелики». Учасників семінару зворушила постановка цієї літературно-музичної композиції.

Окрім того, під час перегляду фрагмента заняття-бесіди з дітьми старшої групи за твором В. О. Сухомлинського «Одно-однісіньке зернятко» учасники семінару побачили, як діти дошкільного віку розуміють філософський зміст творів Великого педагога. Усіх вразили розповіді дітей про добро, зло, самотність, родину, рідний край. Помітно було самостійність та логічність суджень дітей, рівень розвитку їхнього мислення, патріотичність.

Учасники семінару відзначили високий рівень підготовки колективу ДНЗ, вдало розкриту патріотичну ідею твору «А пісня жива», глибину розуміння педагогами творів-притч В. О. Сухомлинського та вміння донести її до дошкільнят.

Звіт про підсумки експериментальної науково-дослідницької роботи на тему «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського» представила Тетяна Петрівна Тоцька, завідувач ДНЗ. Вона доповіла, що результатом експерименту є розроблення ефективних шляхів формування основ світобачення дітей під час ознайомлення з природою на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського. Є вагомі досягнення, якими колектив може пишатися. Зокрема, розроблено:

  • комплект з чотирьох методичних посібників, які мають гриф МОН України з проблеми формування дитячого світогляду на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу і сім’ї;
  • авторську інноваційну педагогічну технологію, що містить моделювання змісту творів В. О. Сухомлинського, створення мультимедійних тематичних проектів з ознайомлення з природою (15 проектів), анімацію окремих творів;
  • сітки занять з усіх розділів програми і готовий матеріал до створення авторської програми навчання та виховання дітей дошкільного віку за літературними творами В. О. Сухомлинського.

Учасники семінару високо оцінили результати роботи колективу ДНЗ та рекомендували йому продовжити експериментальну науково-дослідницьку роботу всеукраїнського рівня за новою темою.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді