Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення» відбувся у місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня.

У місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня (ДНЗ) 19 листопада 2014 року було проведено науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення». У ході семінару підбили підсумки дослідно-експериментальної роботи.

Працівники ДНЗ разом зі своїми вихованцями продемонстрували літературно-музичну композицію «А пісня жива» за творами В. О.Сухомлинського «А пісня жива», «Поле і луки», «Зелений луг, квіти, метелики». Учасників семінару зворушила постановка цієї літературно-музичної композиції.

Окрім того, під час перегляду фрагмента заняття-бесіди з дітьми старшої групи за твором В. О. Сухомлинського «Одно-однісіньке зернятко» учасники семінару побачили, як діти дошкільного віку розуміють філософський зміст творів Великого педагога. Усіх вразили розповіді дітей про добро, зло, самотність, родину, рідний край. Помітно було самостійність та логічність суджень дітей, рівень розвитку їхнього мислення, патріотичність.

Учасники семінару відзначили високий рівень підготовки колективу ДНЗ, вдало розкриту патріотичну ідею твору «А пісня жива», глибину розуміння педагогами творів-притч В. О. Сухомлинського та вміння донести її до дошкільнят.

Звіт про підсумки експериментальної науково-дослідницької роботи на тему «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського» представила Тетяна Петрівна Тоцька, завідувач ДНЗ. Вона доповіла, що результатом експерименту є розроблення ефективних шляхів формування основ світобачення дітей під час ознайомлення з природою на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського. Є вагомі досягнення, якими колектив може пишатися. Зокрема, розроблено:

  • комплект з чотирьох методичних посібників, які мають гриф МОН України з проблеми формування дитячого світогляду на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу і сім’ї;
  • авторську інноваційну педагогічну технологію, що містить моделювання змісту творів В. О. Сухомлинського, створення мультимедійних тематичних проектів з ознайомлення з природою (15 проектів), анімацію окремих творів;
  • сітки занять з усіх розділів програми і готовий матеріал до створення авторської програми навчання та виховання дітей дошкільного віку за літературними творами В. О. Сухомлинського.

Учасники семінару високо оцінили результати роботи колективу ДНЗ та рекомендували йому продовжити експериментальну науково-дослідницьку роботу всеукраїнського рівня за новою темою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
141

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431176

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271235

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
127834

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
107328

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді