Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення» відбувся у місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня.

У місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня (ДНЗ) 19 листопада 2014 року було проведено науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення». У ході семінару підбили підсумки дослідно-експериментальної роботи.

Працівники ДНЗ разом зі своїми вихованцями продемонстрували літературно-музичну композицію «А пісня жива» за творами В. О.Сухомлинського «А пісня жива», «Поле і луки», «Зелений луг, квіти, метелики». Учасників семінару зворушила постановка цієї літературно-музичної композиції.

Окрім того, під час перегляду фрагмента заняття-бесіди з дітьми старшої групи за твором В. О. Сухомлинського «Одно-однісіньке зернятко» учасники семінару побачили, як діти дошкільного віку розуміють філософський зміст творів Великого педагога. Усіх вразили розповіді дітей про добро, зло, самотність, родину, рідний край. Помітно було самостійність та логічність суджень дітей, рівень розвитку їхнього мислення, патріотичність.

Учасники семінару відзначили високий рівень підготовки колективу ДНЗ, вдало розкриту патріотичну ідею твору «А пісня жива», глибину розуміння педагогами творів-притч В. О. Сухомлинського та вміння донести її до дошкільнят.

Звіт про підсумки експериментальної науково-дослідницької роботи на тему «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського» представила Тетяна Петрівна Тоцька, завідувач ДНЗ. Вона доповіла, що результатом експерименту є розроблення ефективних шляхів формування основ світобачення дітей під час ознайомлення з природою на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського. Є вагомі досягнення, якими колектив може пишатися. Зокрема, розроблено:

  • комплект з чотирьох методичних посібників, які мають гриф МОН України з проблеми формування дитячого світогляду на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу і сім’ї;
  • авторську інноваційну педагогічну технологію, що містить моделювання змісту творів В. О. Сухомлинського, створення мультимедійних тематичних проектів з ознайомлення з природою (15 проектів), анімацію окремих творів;
  • сітки занять з усіх розділів програми і готовий матеріал до створення авторської програми навчання та виховання дітей дошкільного віку за літературними творами В. О. Сухомлинського.

Учасники семінару високо оцінили результати роботи колективу ДНЗ та рекомендували йому продовжити експериментальну науково-дослідницьку роботу всеукраїнського рівня за новою темою.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3366

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54520

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24844

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді