Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення» відбувся у місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня.

У місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня (ДНЗ) 19 листопада 2014 року було проведено науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення». У ході семінару підбили підсумки дослідно-експериментальної роботи.

Працівники ДНЗ разом зі своїми вихованцями продемонстрували літературно-музичну композицію «А пісня жива» за творами В. О.Сухомлинського «А пісня жива», «Поле і луки», «Зелений луг, квіти, метелики». Учасників семінару зворушила постановка цієї літературно-музичної композиції.

Окрім того, під час перегляду фрагмента заняття-бесіди з дітьми старшої групи за твором В. О. Сухомлинського «Одно-однісіньке зернятко» учасники семінару побачили, як діти дошкільного віку розуміють філософський зміст творів Великого педагога. Усіх вразили розповіді дітей про добро, зло, самотність, родину, рідний край. Помітно було самостійність та логічність суджень дітей, рівень розвитку їхнього мислення, патріотичність.

Учасники семінару відзначили високий рівень підготовки колективу ДНЗ, вдало розкриту патріотичну ідею твору «А пісня жива», глибину розуміння педагогами творів-притч В. О. Сухомлинського та вміння донести її до дошкільнят.

Звіт про підсумки експериментальної науково-дослідницької роботи на тему «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського» представила Тетяна Петрівна Тоцька, завідувач ДНЗ. Вона доповіла, що результатом експерименту є розроблення ефективних шляхів формування основ світобачення дітей під час ознайомлення з природою на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського. Є вагомі досягнення, якими колектив може пишатися. Зокрема, розроблено:

  • комплект з чотирьох методичних посібників, які мають гриф МОН України з проблеми формування дитячого світогляду на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу і сім’ї;
  • авторську інноваційну педагогічну технологію, що містить моделювання змісту творів В. О. Сухомлинського, створення мультимедійних тематичних проектів з ознайомлення з природою (15 проектів), анімацію окремих творів;
  • сітки занять з усіх розділів програми і готовий матеріал до створення авторської програми навчання та виховання дітей дошкільного віку за літературними творами В. О. Сухомлинського.

Учасники семінару високо оцінили результати роботи колективу ДНЗ та рекомендували йому продовжити експериментальну науково-дослідницьку роботу всеукраїнського рівня за новою темою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46096

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9195

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1143

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді