Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення» відбувся у місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня.

У місті Бровари Київської області на базі дошкільного навчального закладу «Ялинка» імені В. О. Сухомлинського експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня (ДНЗ) 19 листопада 2014 року було проведено науково-практичний семінар «Педагогічні умови ефективного виховання у дошкільників світобачення». У ході семінару підбили підсумки дослідно-експериментальної роботи.

Працівники ДНЗ разом зі своїми вихованцями продемонстрували літературно-музичну композицію «А пісня жива» за творами В. О.Сухомлинського «А пісня жива», «Поле і луки», «Зелений луг, квіти, метелики». Учасників семінару зворушила постановка цієї літературно-музичної композиції.

Окрім того, під час перегляду фрагмента заняття-бесіди з дітьми старшої групи за твором В. О. Сухомлинського «Одно-однісіньке зернятко» учасники семінару побачили, як діти дошкільного віку розуміють філософський зміст творів Великого педагога. Усіх вразили розповіді дітей про добро, зло, самотність, родину, рідний край. Помітно було самостійність та логічність суджень дітей, рівень розвитку їхнього мислення, патріотичність.

Учасники семінару відзначили високий рівень підготовки колективу ДНЗ, вдало розкриту патріотичну ідею твору «А пісня жива», глибину розуміння педагогами творів-притч В. О. Сухомлинського та вміння донести її до дошкільнят.

Звіт про підсумки експериментальної науково-дослідницької роботи на тему «Формування у дошкільників основ світобачення на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського» представила Тетяна Петрівна Тоцька, завідувач ДНЗ. Вона доповіла, що результатом експерименту є розроблення ефективних шляхів формування основ світобачення дітей під час ознайомлення з природою на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського. Є вагомі досягнення, якими колектив може пишатися. Зокрема, розроблено:

  • комплект з чотирьох методичних посібників, які мають гриф МОН України з проблеми формування дитячого світогляду на засадах літературної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу і сім’ї;
  • авторську інноваційну педагогічну технологію, що містить моделювання змісту творів В. О. Сухомлинського, створення мультимедійних тематичних проектів з ознайомлення з природою (15 проектів), анімацію окремих творів;
  • сітки занять з усіх розділів програми і готовий матеріал до створення авторської програми навчання та виховання дітей дошкільного віку за літературними творами В. О. Сухомлинського.

Учасники семінару високо оцінили результати роботи колективу ДНЗ та рекомендували йому продовжити експериментальну науково-дослідницьку роботу всеукраїнського рівня за новою темою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3165

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
80173

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді