Обговорюємо проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України запропонували проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів для громадського обговорення.

Міністерство освіти і науки України у рубриці «Громадське обговорення» оприлюднили  проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Проект запропоновано для обговорення з метою виконання пункту 2 доручення Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка від 17.11.2014 № 41076/1/1-14 до Указу Президента України  «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 12 вересня 2014 року «Про комплекс заходів щодо зміцнення обороноздатності держави» та пропозиції до проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік» по статтях, пов'язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України», Плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232.

Зауваження та пропозиції можна надсилати на електронні адреси: [email protected];[email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
23

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110530

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді