Обговорюємо проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України запропонували проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів для громадського обговорення.

Міністерство освіти і науки України у рубриці «Громадське обговорення» оприлюднили  проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Проект запропоновано для обговорення з метою виконання пункту 2 доручення Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка від 17.11.2014 № 41076/1/1-14 до Указу Президента України  «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 12 вересня 2014 року «Про комплекс заходів щодо зміцнення обороноздатності держави» та пропозиції до проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік» по статтях, пов'язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України», Плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232.

Зауваження та пропозиції можна надсилати на електронні адреси: [email protected];[email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53953

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді