Виховання дітей в неповній сім’ї: обговорюємо гостру проблему в дієвій формі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учасники семінару на тему «Виховання дітей в неповній сім’ї» обговорили можливості розв’язання гострих проблем, з якими стикається сьогодні неповна сім’я, виховуючи дитину.

У Київському будинку вчителя 24 листопада 2014 року відбувся семінар на тему «Виховання дітей в неповній сім’ї», організований кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

У семінарі, проведеному у формі ділової гри «Трикутний стіл», взяли участь:

  • професорсько-викладацький та студентський колективи кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • представники Всеукраїнського об’єднання батьків-одинаків;
  • науковці провідних наукових інститутів НАПН України;
  • спеціалісти Департаменту освіти і науки м. Києва;
  • методисти з дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту дошкільної освіти МОН України;
  • методисти районних науково-методичних центрів м. Києва;
  • керівники районних методичних об’єднань;
  • педагоги дошкільних закладів;
  • представники фахової преси, зокрема головний редактор журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Методична скарбничка вихователя».

Ведуча семінару, Половіна Олена Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, та модератор, Коваленко Олена Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент цієї ж кафедри, винесли на обговорення проблеми неповної сім’ї, що є нині дуже актуальними. Дискусія, що розгорнулася під час семінару, не залишила байдужими нікого. Активну участь у ній взяли, зокрема, Мазур Олександр Володимирович, президент Всеукраїнської громадської асоціації «Об`єднання батьків-одинаків України» та Митючев Андрій Васильович, медіатор цієї асоціації. Було всебічно розглянуто виховання дітей у неповній сім’ї та ті аспекти, на які мають звертати увагу педагоги та практичні психологи дошкільних закладів, працюючи з ними та їхніми батьками.

Інтерактивне спілкування, яке, на думку присутніх, вийшло за межі ділової гри, розкрило болючі проблеми, як батьків, що виховують дітей самотужки, так і тих дорослих, що зростали в неповних сім’ях. Цікавими, а іноді й несподіваними, були думки і тих, і тих. Вразили присутніх і виступи студентської молоді, які засвідчили високий морально-етичний та духовний потенціал її представників.

Визначені у межах ділової гри експерти, зокрема: Острянська Олена Анатолівна, канд. пед. наук, старший науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України; Гончаренко Алла Миколаївна, канд. пед. наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка; Карабаєва Ірина Іванівна, канд. психол. наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Долинна Ольга Петрівна, завідувач сектору дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту дошкільної освіти МОН України; Савінова Наталія Володимирівна, головний редактор журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Методична скарбничка вихователя», у своїх виступах підбивали підсумки дискусії на різних її етапах та дали високу оцінку дієвості таких заходів.

Насамкінець присутніми було намічено низку конструктивних дій, що сприятимуть розв’язанню тих гострих проблем, з якими стикається сьогодні неповна сім’я, виховуючи дитину.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7104

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3150

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
789

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді