Квіт: викладачі, які працюють у зоні АТО, вважаються звільненими

Викладачі, які залишилися працювати на підконтрольних терористам територіях, вважаються звільненими.

Міністр освіти і науки Сергій Квіт повідомив про те, що викладачі, які станом на 1 вересня 2014 року не переїхали зі своїми вищими навчальними закладами в інші регіони України та залишилися працювати на підконтрольних терористам територіях, вважаються звільненими.

Про це Квіт заявив 24 листопада 2014 року під час круглого столу в Національному інформаційному агентстві «Укрінформ».

Міністр зауважив, вищі навчальні заклади на тимчасово окупованих терористами територіях на сході України не працюватимуть, їх буде перенесено.

Сергій Квіт зазначив, що для врегулювання трудових відносин між навчальним закладом, переміщеним із зони антитерористичної операції, та працівником, який не переїхав разом із цим закладом, а залишився працювати на контрольованих бойовиками територіях, в законопроекті «Про забезпечення права на освіту осіб, які проживають на території проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення» є норма, що дає підстави для звільнення такого працівника та врегульовує це питання, оскільки подібний випадок не передбачений у Кодексі законів про працю.

Міністр освіти і науки Сергій Квіт сподівається, що цей законопроект буде розглянуто та прийнято Верховною Радою України восьмого скликання.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді