Дітям про безпечне довкілля

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тиждень безпеки життєдіяльності дітей у кожному навчальному закладі проходить по-своєму. Як це було в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 27 Білоцерківської міської ради Київської області, — у фоторепортажі.

Із 17 по 21 листопада 2014 року з метою формування основ безпеки життєдіяльності в дітей у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 27 «Червона Шапочка» Білоцерківської міської ради Київської області було проведено Тиждень безпеки життєдіяльності.

Тиждень безпеки життєдіяльності в ДНЗ № 27 пройшов під гаслом «У любові я зростаю й небезпеки уникаю».

Щодня протягом тижня під час проведення різних видів діяльності педагоги формували у кожної дитини розуміння того, що вона є неповторною і має опікуватися власним здоров’ям, бути обережною та цінувати власне життя. Актуальність проблеми формування основ безпеки життєдіяльності вихователі ДНЗ № 27 обговорювали з батьками вихованців під час консультацій. Для ефективнішого результату педагоги також підготували газети, буклети, усні журнали.

Кожен із нас часто ставить собі запитання: якими ми хочемо бачити наших дітей. Відповіді не надто різняться, адже усі батьки хочуть, щоб їхні діти були розумними, щасливими, успішними та, найголовніше, — здоровими. Адже, що може бути ціннішим за життя і здоров’я? Дошкільники — маленькі «чомусики», дослідники, які хочуть усе знати, у них немає страху перед невідомим. Тому є великий ризик того, що вони можуть потрапити в небезпечну ситуацію. Щоб запобігти цьому і спонукати дітей замислюватися над власними вчинками, формувати у них свідоме розуміння наслідків власної необережної поведінки, дорослі мають правильно організовувати та проводити відповідну роботу.

 

Наталія Яцюк,
вихователь- методист ДНЗ № 27 «Червона Шапочка»,
м. Біла Церква

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56600

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219591

Як вихователю обрати педагогічне кредо

Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
32822

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді