Дітям про безпечне довкілля

Тиждень безпеки життєдіяльності дітей у кожному навчальному закладі проходить по-своєму. Як це було в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 27 Білоцерківської міської ради Київської області, — у фоторепортажі.

Із 17 по 21 листопада 2014 року з метою формування основ безпеки життєдіяльності в дітей у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 27 «Червона Шапочка» Білоцерківської міської ради Київської області було проведено Тиждень безпеки життєдіяльності.

Тиждень безпеки життєдіяльності в ДНЗ № 27 пройшов під гаслом «У любові я зростаю й небезпеки уникаю».

Щодня протягом тижня під час проведення різних видів діяльності педагоги формували у кожної дитини розуміння того, що вона є неповторною і має опікуватися власним здоров’ям, бути обережною та цінувати власне життя. Актуальність проблеми формування основ безпеки життєдіяльності вихователі ДНЗ № 27 обговорювали з батьками вихованців під час консультацій. Для ефективнішого результату педагоги також підготували газети, буклети, усні журнали.

Кожен із нас часто ставить собі запитання: якими ми хочемо бачити наших дітей. Відповіді не надто різняться, адже усі батьки хочуть, щоб їхні діти були розумними, щасливими, успішними та, найголовніше, — здоровими. Адже, що може бути ціннішим за життя і здоров’я? Дошкільники — маленькі «чомусики», дослідники, які хочуть усе знати, у них немає страху перед невідомим. Тому є великий ризик того, що вони можуть потрапити в небезпечну ситуацію. Щоб запобігти цьому і спонукати дітей замислюватися над власними вчинками, формувати у них свідоме розуміння наслідків власної необережної поведінки, дорослі мають правильно організовувати та проводити відповідну роботу.

 

Наталія Яцюк,
вихователь- методист ДНЗ № 27 «Червона Шапочка»,
м. Біла Церква

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230635

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді