Дітям про безпечне довкілля

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тиждень безпеки життєдіяльності дітей у кожному навчальному закладі проходить по-своєму. Як це було в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 27 Білоцерківської міської ради Київської області, — у фоторепортажі.

Із 17 по 21 листопада 2014 року з метою формування основ безпеки життєдіяльності в дітей у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 27 «Червона Шапочка» Білоцерківської міської ради Київської області було проведено Тиждень безпеки життєдіяльності.

Тиждень безпеки життєдіяльності в ДНЗ № 27 пройшов під гаслом «У любові я зростаю й небезпеки уникаю».

Щодня протягом тижня під час проведення різних видів діяльності педагоги формували у кожної дитини розуміння того, що вона є неповторною і має опікуватися власним здоров’ям, бути обережною та цінувати власне життя. Актуальність проблеми формування основ безпеки життєдіяльності вихователі ДНЗ № 27 обговорювали з батьками вихованців під час консультацій. Для ефективнішого результату педагоги також підготували газети, буклети, усні журнали.

Кожен із нас часто ставить собі запитання: якими ми хочемо бачити наших дітей. Відповіді не надто різняться, адже усі батьки хочуть, щоб їхні діти були розумними, щасливими, успішними та, найголовніше, — здоровими. Адже, що може бути ціннішим за життя і здоров’я? Дошкільники — маленькі «чомусики», дослідники, які хочуть усе знати, у них немає страху перед невідомим. Тому є великий ризик того, що вони можуть потрапити в небезпечну ситуацію. Щоб запобігти цьому і спонукати дітей замислюватися над власними вчинками, формувати у них свідоме розуміння наслідків власної необережної поведінки, дорослі мають правильно організовувати та проводити відповідну роботу.

 

Наталія Яцюк,
вихователь- методист ДНЗ № 27 «Червона Шапочка»,
м. Біла Церква

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275513

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22085

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді