Відтепер розробкою навчальних планів, програм та підручників відповідно до оновлених державних стандартів займатиметься Інститут модернізації змісту освіти.
На базі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти буде створено дві нові фахові установи: Інститут модернізації змісту освіти та Інститут освітньої аналітики. Про це стало відомо на засіданні Кабінету Міністрів України, що відбулося 26 листопада.
Відтепер розробкою навчальних планів, програм та підручників відповідно до оновлених державних стандартів займатиметься Інститут модернізації змісту освіти. А Інститут освітньої аналітики забезпечить якісний збір, аналіз та узагальнення конче необхідної статистичної інформації, на основі якої можуть бути прийняті концептуально нові якісні рішення стосовно реформування сфери освіти.
Міністерство освіти і науки України обіцяє забезпечити максимальну прозорість роботи новостворених установ. Штат нових інституцій буде формуватися на засадах відкритості та прозорості конкурсних процедур з метою призначення дійсно фахових та кваліфікованих працівників.
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Методи навчання: традиційні, інноваційні, інтерактивні, активні та інші. Як навчати учнів, щоб досягати ефективності.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом