Відтепер розробкою навчальних планів, програм та підручників відповідно до оновлених державних стандартів займатиметься Інститут модернізації змісту освіти.
На базі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти буде створено дві нові фахові установи: Інститут модернізації змісту освіти та Інститут освітньої аналітики. Про це стало відомо на засіданні Кабінету Міністрів України, що відбулося 26 листопада.
Відтепер розробкою навчальних планів, програм та підручників відповідно до оновлених державних стандартів займатиметься Інститут модернізації змісту освіти. А Інститут освітньої аналітики забезпечить якісний збір, аналіз та узагальнення конче необхідної статистичної інформації, на основі якої можуть бути прийняті концептуально нові якісні рішення стосовно реформування сфери освіти.
Міністерство освіти і науки України обіцяє забезпечити максимальну прозорість роботи новостворених установ. Штат нових інституцій буде формуватися на засадах відкритості та прозорості конкурсних процедур з метою призначення дійсно фахових та кваліфікованих працівників.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення