Робоча група, покликана спростити навчальні програми для початкової школи запропонувала проект нової редакції програм для 4 класу, а також проект змін до навчальних програм для 4 класу.
Міністерство освіти і науки України (МОН) запропонувало у рубриці «Громадське обговорення» на офіційному сайті МОН проект нової редакції програм для 4 класу та зміни до навчальних програм для 4 класу, оскільки невдовзі буде оголошено конкурс оригінал-макетів підручників саме для учнів 4 класу.
Пропозиції та зауваження щодо проекту можна надсилати за адресою [email protected].
Нагадаємо, МОН створило робочу групу, покликану спростити навчальні програми для початкової школи відповідно до наказу «Про проведення експертизи та громадського обговорення типових навчальних планів та навчальних програм для початкової школи» від 05.11.2014 № 1275.
У складі групи науковці, вчителі-практики, психологи, експерти з освітніх питань.
Роботу над спрощенням програм для 1-3-х класів буде завершено до 1 березня 2015 року.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше