Проект нової редакції програм для 4 класу запропоновано для обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Робоча група, покликана спростити навчальні програми для початкової школи запропонувала проект нової редакції програм для 4 класу, а також проект змін до навчальних програм для 4 класу.

Міністерство освіти і науки України (МОН) запропонувало у рубриці «Громадське обговорення» на офіційному сайті МОН проект нової редакції програм для 4 класу та зміни до навчальних програм для 4 класу, оскільки невдовзі буде оголошено конкурс оригінал-макетів підручників саме для учнів 4 класу.

Пропозиції та зауваження щодо проекту можна надсилати за адресою [email protected].

Нагадаємо, МОН створило робочу групу, покликану спростити навчальні програми для початкової школи відповідно до наказу «Про проведення експертизи та громадського обговорення типових навчальних планів та навчальних програм для початкової школи» від 05.11.2014 № 1275.

У складі групи науковці, вчителі-практики, психологи, експерти з освітніх питань.

Роботу над спрощенням програм для 1-3-х класів буде завершено до 1 березня 2015 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
136

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді