Міністерство освіти і науки України спільно з Малою академією наук України створили Національний рейтинг навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
З метою забезпечення моніторингу наукових досягнень учнів Міністерство освіти і науки України (МОН) спільно з Малою академією наук України (МАН) створили Національний рейтинг навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
На порталі можна переглянути досягнення учнів у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів МАН, всеукраїнських і міжнародних олімпіадах. Кожне змагання має свій коефіцієнт, а результат у цьому змаганні — свій бал. Ці бали накопичуються і формують рейтинг школяра.
Також, за допомогою ресурсу можна перевірити не лише рейтинг учня,а й визначити, хто в області з учнів найсильніший з певного предмету. Окрім того, є можливість встановити, хто з педагогів вносить найбільший вклад у розвиток обдарованої молоді.
Такий рейтинг сприятиме розвитку позитивної конкуренції серед учнів, посилюватиме мотивацію до навчання, дасть можливість об’єктивно та прозоро визначати кандидатів на присудження премій, стипендій, грантів тощо.
Пропозиції та побажання щодо доцільності використання такого порталу можна надсилати на електронну адресу [email protected].
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків