МОН за свободу педагогічної діяльності вчителя

Міністерство освіти і науки України закликає дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя та припинити вимагати від учителя виконання невластивих йому функцій.

Міністерство освіти і науки України (МОН) закликає припинити бюрократизацію роботи педагога і неухильно дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя, що сприятиме його професійній самореалізації та, як наслідок, підвищенню якості освіти. Про це йдеться у листі «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя» від 05.12.2014 №  1/9-630.

У документі зазначено, що МОН скоротило переліки звітності, які подаються з регіонів, обмежило кількість загальнонаціональних заходів,проте й досі вчителі загальноосвітніх навчальних закладів скаржаться на неправомірні вимоги з боку керівників навчальних закладів, органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів) та інших організацій щодо ведення документації вчителем та примусу до виконання невластивих вчителю функцій.

У листі МОН звертається до органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної освіти, керівників методичних кабінетів (центрів), керівників навчальних закладів, педагогічних працівників з вимогою дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя та керуватися у роботі наказом МОН «Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України» від 27.05.2014 № 648, листом МОН «Щодо здійснення вчителем науково-дослідницької діяльності та пошукової роботи» від  11.11.2014 № 1/9-586.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді