МОН за свободу педагогічної діяльності вчителя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України закликає дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя та припинити вимагати від учителя виконання невластивих йому функцій.

Міністерство освіти і науки України (МОН) закликає припинити бюрократизацію роботи педагога і неухильно дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя, що сприятиме його професійній самореалізації та, як наслідок, підвищенню якості освіти. Про це йдеться у листі «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя» від 05.12.2014 №  1/9-630.

У документі зазначено, що МОН скоротило переліки звітності, які подаються з регіонів, обмежило кількість загальнонаціональних заходів,проте й досі вчителі загальноосвітніх навчальних закладів скаржаться на неправомірні вимоги з боку керівників навчальних закладів, органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів) та інших організацій щодо ведення документації вчителем та примусу до виконання невластивих вчителю функцій.

У листі МОН звертається до органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної освіти, керівників методичних кабінетів (центрів), керівників навчальних закладів, педагогічних працівників з вимогою дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя та керуватися у роботі наказом МОН «Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України» від 27.05.2014 № 648, листом МОН «Щодо здійснення вчителем науково-дослідницької діяльності та пошукової роботи» від  11.11.2014 № 1/9-586.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79601

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
115823

Як аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
252730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді