МОН за свободу педагогічної діяльності вчителя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України закликає дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя та припинити вимагати від учителя виконання невластивих йому функцій.

Міністерство освіти і науки України (МОН) закликає припинити бюрократизацію роботи педагога і неухильно дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя, що сприятиме його професійній самореалізації та, як наслідок, підвищенню якості освіти. Про це йдеться у листі «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя» від 05.12.2014 №  1/9-630.

У документі зазначено, що МОН скоротило переліки звітності, які подаються з регіонів, обмежило кількість загальнонаціональних заходів,проте й досі вчителі загальноосвітніх навчальних закладів скаржаться на неправомірні вимоги з боку керівників навчальних закладів, органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів) та інших організацій щодо ведення документації вчителем та примусу до виконання невластивих вчителю функцій.

У листі МОН звертається до органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної освіти, керівників методичних кабінетів (центрів), керівників навчальних закладів, педагогічних працівників з вимогою дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя та керуватися у роботі наказом МОН «Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України» від 27.05.2014 № 648, листом МОН «Щодо здійснення вчителем науково-дослідницької діяльності та пошукової роботи» від  11.11.2014 № 1/9-586.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2737

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1694

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107385

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді