Українці почали менше читати

Дослідники назвали найпоширеніші причини, чому українці не читають: відсутність культури читання в сім'ї, переорієнтація особистого часу на інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри, зниження моди на читання серед молоді.

За результатами соціологічного дослідження «Читання книг в Україні–2014», підготовленого компанією GfK Ukraine, у 2014 році українці рідше читали книги своїм дітям і самі діти  читали набагато менше.

Кількість сімей з дітьми до 15 років, в яких батьки прочитали дитині хоча б одну книжку знизилася порівняно з минулим роком з 28% до 23%.

У цьому році також зменшилась на 13 % кількість дітей до 15 років, які прочитали хоча б одну книгу.

Загальна кількість прочитаних дітьми книг зменшилася більш ніж на 60%. Книговидавці підтверджують: зменшився реальний обсяг ринку в сегменті книжок для дітей та юнацтва.

Дослідники констатували зростання попиту на україномовні версії книжок: тепер читачі частіше віддають перевагу не російськомовним версіям твору, а україномовним.

Актуальною залишається  «розумна» дитяча література: дитячі енциклопедії, розвиваючі видання з оригінальним авторським контентом, які підходять і для малюків, і для школярів, і для їхніх батьків.

Дослідники назвали найпоширеніші причини, чому діти не читають: відсутність культури читання в сім'ї, переорієнтація особистого часу на інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри, зниження моди на читання серед молоді.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді