Дослідники назвали найпоширеніші причини, чому українці не читають: відсутність культури читання в сім'ї, переорієнтація особистого часу на інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри, зниження моди на читання серед молоді.
За результатами соціологічного дослідження «Читання книг в Україні–2014», підготовленого компанією GfK Ukraine, у 2014 році українці рідше читали книги своїм дітям і самі діти читали набагато менше.
Кількість сімей з дітьми до 15 років, в яких батьки прочитали дитині хоча б одну книжку знизилася порівняно з минулим роком з 28% до 23%.
У цьому році також зменшилась на 13 % кількість дітей до 15 років, які прочитали хоча б одну книгу.
Загальна кількість прочитаних дітьми книг зменшилася більш ніж на 60%. Книговидавці підтверджують: зменшився реальний обсяг ринку в сегменті книжок для дітей та юнацтва.
Дослідники констатували зростання попиту на україномовні версії книжок: тепер читачі частіше віддають перевагу не російськомовним версіям твору, а україномовним.
Актуальною залишається «розумна» дитяча література: дитячі енциклопедії, розвиваючі видання з оригінальним авторським контентом, які підходять і для малюків, і для школярів, і для їхніх батьків.
Дослідники назвали найпоширеніші причини, чому діти не читають: відсутність культури читання в сім'ї, переорієнтація особистого часу на інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри, зниження моди на читання серед молоді.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше