Українці почали менше читати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дослідники назвали найпоширеніші причини, чому українці не читають: відсутність культури читання в сім'ї, переорієнтація особистого часу на інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри, зниження моди на читання серед молоді.

За результатами соціологічного дослідження «Читання книг в Україні–2014», підготовленого компанією GfK Ukraine, у 2014 році українці рідше читали книги своїм дітям і самі діти  читали набагато менше.

Кількість сімей з дітьми до 15 років, в яких батьки прочитали дитині хоча б одну книжку знизилася порівняно з минулим роком з 28% до 23%.

У цьому році також зменшилась на 13 % кількість дітей до 15 років, які прочитали хоча б одну книгу.

Загальна кількість прочитаних дітьми книг зменшилася більш ніж на 60%. Книговидавці підтверджують: зменшився реальний обсяг ринку в сегменті книжок для дітей та юнацтва.

Дослідники констатували зростання попиту на україномовні версії книжок: тепер читачі частіше віддають перевагу не російськомовним версіям твору, а україномовним.

Актуальною залишається  «розумна» дитяча література: дитячі енциклопедії, розвиваючі видання з оригінальним авторським контентом, які підходять і для малюків, і для школярів, і для їхніх батьків.

Дослідники назвали найпоширеніші причини, чому діти не читають: відсутність культури читання в сім'ї, переорієнтація особистого часу на інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри, зниження моди на читання серед молоді.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282550

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
121

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді