Експертів конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів визначатимуть методом жеребкування

23 грудня 2014 року у Міністерстві освіти і науки України методом жеребкування обиратимуть експертів конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів.

У Міністерстві освіти і науки України визначатимуть експертів з кожного навчального предмета конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів. Обиратимуть експертів 23 грудня 2014 року методом жеребкування.

З метою прозорого, об’єктивного та неупередженого оцінювання конкурсних матеріалів та формування складу експертної комісії на захід запрошуються автори, представники видавництв, засобів масової інформації та всі охочі.

Нагадаємо, конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (конкурс), затверджений наказом «Про затвердження Положення про конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 07.10.2014 № 1149, заплановано розпочати 15 грудня і проводити на основі електронного репозитарію.

Конкурс проходитиме у 2 етапи:

І етап — з 15 грудня 2014 року до кінця лютого 2015 року — автори надсилатимуть рукописи своїх підручників для 4 і 7 класів (до 19 січня 2015 року включно), а експерти сформують свої висновки щодо кожного рукопису (до кінця лютого 2015 року);

ІІ етап — з 2 до 20 березня 2015 року — учителі обиратимуть підручники;  школи надсилатимуть копію свого замовлення підручників у паперовому вигляді з підписом керівника та печаткою навчального закладу.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді