Експертів конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів визначатимуть методом жеребкування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

23 грудня 2014 року у Міністерстві освіти і науки України методом жеребкування обиратимуть експертів конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів.

У Міністерстві освіти і науки України визначатимуть експертів з кожного навчального предмета конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів. Обиратимуть експертів 23 грудня 2014 року методом жеребкування.

З метою прозорого, об’єктивного та неупередженого оцінювання конкурсних матеріалів та формування складу експертної комісії на захід запрошуються автори, представники видавництв, засобів масової інформації та всі охочі.

Нагадаємо, конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (конкурс), затверджений наказом «Про затвердження Положення про конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 07.10.2014 № 1149, заплановано розпочати 15 грудня і проводити на основі електронного репозитарію.

Конкурс проходитиме у 2 етапи:

І етап — з 15 грудня 2014 року до кінця лютого 2015 року — автори надсилатимуть рукописи своїх підручників для 4 і 7 класів (до 19 січня 2015 року включно), а експерти сформують свої висновки щодо кожного рукопису (до кінця лютого 2015 року);

ІІ етап — з 2 до 20 березня 2015 року — учителі обиратимуть підручники;  школи надсилатимуть копію свого замовлення підручників у паперовому вигляді з підписом керівника та печаткою навчального закладу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282601

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
2

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110520

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді