Ой, весела в нас зима!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте заключне цьогоріч число журналу «Методична скарбничка вихователя», присвячене темі «Ой, весела в нас зима!».

Дітлахи з нетерпінням чекають на зиму. Адже з нею в них пов’язані лише радісні сподівання, передчуття веселих свят, нескінченних зимових розваг і подарунків. Тож у межах теми «Ой, весела в нас зима!» автори цього числа журналу зосередили увагу на ознайомленні дошкільників із традиціями та ритуалами відзначання зимових свят. Ідеться про основні форми, засоби і способи створення емоційно насиченої святкової атмосфери.

Аби організувати комплексне проживання цієї теми з дошкільниками пропонуємо скористатися такими матеріалами, як-от: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. Відповідні дидактичні матеріали на допомогу педагогу подано на картках картотеки.

Напередодні новорічних свят неабиякий інтерес у дошкільників викличе виготовлення святкових прикрас власноруч. Послідовність створення новорічних дзвоників та ялинкової прикраси із кавових зерен — у майстер-класах на кольорових сторінках журналу. А ще на цих сторінках — асоціативна карта «Зима», зображення та завдання до аудиту та ілюстрація до казки «Морозко».

Основою для одного з літературних проектів у межах зимової теми обрано казку «Морозко». Про основні змістові напрями цього твору та способи їх опрацювання з дошкільниками — у матеріалі «Зимова казка про терпіння, або Реалізовуємо літературний проект за казкою «Морозко». Також подано змістове наповнення літературного проекту у вигляді інтелектуальної карти та дидактичні матеріали на картках картотеки.

Пропонуємо ознайомити дошкільників зі зворушливою історією про ведмедика Мишка, що лежить в основі однойменної казки Бруно Ферреро. У статті «Літературний проект за казкою Бруно Ферреро «Мишко» розкрито основні смисли казки, на які слід звернути увагу дошкільників, та подано план-сітку літературного проекту для дітей старшого дошкільного віку.

Який же Новий рік у дошкільному закладі без святкових ранків? Діти залюбки чекають їх, але часто на таких заходах дошкільники відчувають страх публічного виступу. Про способи подолання такого страху — у статті «Як подолати страх публічного виступу». Також подано вправи для підвищення самооцінки дошкільників.

У цьому числі йдеться і про зимові розваги. Так, у статті «Навчаємо дошкільників вправ спортивного характеру взимку» описано особливості організації катання на санках та ковзання по крижаних доріжках. Запропоновано також ігрові завдання спортивного характеру, які можна організовувати під час катання на санках.

Докладніше про все це, а також перелік публікацій у 2014 році  — у грудневому номері журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47322

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11593

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді