Компанія «Майкрософт Україна» спільно з Nravo розробили гру «Світ Добра» про дітей, що мають особливі освітні потреби, але зовсім звичайні дитячі мрії.
Компанія «Майкрософт Україна» спільно з Nravo — міжнародним розробником та видавцем мобільних ігор для дітей та дорослих, розробили гру «Світ Добра», що навчає бути добрими.
«Світ Добра» — дитяча гра, у якій декілька коротких історій про дітей, що мають особливі освітні потреби, але зовсім звичайні дитячі мрії.
Партнерами благодійної ініціативи «Світ Добра» є такі благодійні фонди:
- МБФ «Лікар.інфонд» опікується лікуванням дітей з особливими потребами;
- ВБО «Даун Синдром» допомагає дітям з синдромом Дауна;
- МБО «Партнерство кожній дитині» підтримує дітей з кризових сімей та дітей-сиріт.
Розробники мають на меті заохотити батьків ознайомити своїх малюків із грою «Світ Добра», щоб вже змалку пояснити їм, що таке добро, і що є скрутні ситуації, в яких люди повинні підтримувати один одного.
Гра показує, що для дитячого щастя потрібно не так вже й багато: достатньо трішки уваги, небайдужості і підтримки добрих людей.
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Методи навчання: традиційні, інноваційні, інтерактивні, активні та інші. Як навчати учнів, щоб досягати ефективності.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом