Про вступ до старшої школи за конкурсом

Принципи формування мережі ВНЗ, вступ до старшої школи за конкурсом, а також проведення ЗНО у електронній формі, — про все це розповів Ігор Лікарчук, директор Українського центру оцінювання якості освіти.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук в інтерв'ю РБК-Україна сказав, що мережа ВНЗ мають формувати на принципах конкуренції між ними. Він наголосив, що треба заборонити ВНЗ брати на перший курс абітурієнтів з низьким рівнем знань.

«У нас сьогодні беруть усіх підряд: набрав 100–120 балів — і ти можеш стати студентом. Ні, підніміть планку і в нас тоді кількість вищих навчальних закладів за три роки зменшиться наполовину.»

На думку І. Лікарчука, проведення якісного іспиту зовнішнім агентством  на етапі випуску з вищого навчального закладу дасть змогу визначити, який ВНЗ не дає належного рівня освіти і не має права існувати.

Щодо старшої школи, то І. Лікарчук наголосив на необхідності  проведення конкурсу при вступі у старшу школу. «Нині в 10–11-х класах навчається 40% тих, кому загальна середня освіта не потрібна.»

Проведення в 2016 році в Україні ЗНО в електронному вигляді зараз під питанням.  На сьогодні не відомо, чи бюджет передбачатиме витрати у розмірі 1,5 млрд. грн, які потрібні для реалізації проекту.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230327

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді