Дотримання режиму харчування в дітей допоможе запобігти виникненню діабету, хвороб серця, інсульту, а також ожиріння.
Фахівці університету Східної Фінляндії провели дослідження і виявили, що у дітей, які їдять багато солодкого і пропускають сніданок, обід або вечерю, високий ризик виникнення діабету, хвороб серця та інсульту.
У дослідженні взяли участь 512 хлопчиків і дівчаток від шести до восьми років. Результати дослідження засвідчили, що вживання солодких напоїв, червоного м’яса, маргарину, відмова від рослинної олії значно підвищують кардіометаболічний ризик. Це впливає на вірогідність виникнення цукрового діабету, хвороб серця, інсульту. Як виявилося, більшість дітей пропускали один з прийомів їжі та рідко вживали овочі, фрукти, ягоди. Основним джерелом енергії і сахарози для них були снеки.
Учені констатують той факт, що добровольці вживали забагато насичених жирів, сахарози і солі. При цьому вони страждали від дефіциту вітаміну D, заліза та клітковини.
Також вчені встановили, що діти, які пропускали основні прийоми їжі і їли багато білкових продуктів, частіше мали зайву вагу.
Під час організації харчування дітей у дошкільному навчальному закладі Вам стане у пригоді Методичний посібник «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків