Створюємо спільний освітній простір

Суспільство в цілому й педагогічна наука зокрема стрімко розвиваються. Тож варто створити такий освітній простір для педагогів, що забезпечить їхні професійні потреби й відповідатиме їхнім інтересам. Для цього варто актуалізувати традиційні форми підвищення кваліфікації педагогів та, задіявши можливості сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, створити спільний освітній простір. Про це та інше читайте у першому цьогоріч числі журналу. Рекомендуємо докладніше ознайомитися з його змістом.

Для того щоб крокувати в ногу з часом, педагог має постійно поповнювати свої знання, опановувати прогресивні педагогічні технології, тим самим забезпечуючи можливості для свого професійного розвитку. Як відомо, ефективною формою підвищення майстерності педагогів є фахові об’єднання. У січневому числі журналу розглянуто низку традиційних і сучасних фахових об’єднань та визначено роль вихователя-методиста в управлінні їх діяльністю.

Зазвичай першопрохідцями на шляху до впровадження в роботу колективу цікавих ідей, інноваційних методів і підходів є найдосвідченіші, найкреативніші педагоги, об’єднані в творчу групу. Процес створення творчої групи та особливості її функціонування розглянуто в статті «Творча група — мозковий центр упровадження освітніх інновацій».

Одним з важливих напрямів роботи методичної служби є оновлення й поповнення знань педагогів з питань збереження та зміцнення здоров’я дошкільників. Тож у цьому числі журналу представлено низку форм інтерактивної взаємодії з педагогами з метою формування здоров’язбережувальної компетентності дітей.

Піклуватися про здоров’я та повноцінний фізичний розвиток дошкільників слід повсякчас, зокрема й під час гурткових занять з англійської мови. Рухливі вправи та ігри, фізкультхвилинки, психогімнастика не лише сприяють швидшому оволодінню дітьми навчальним матеріалом та зміцненню їхнього здоров’я, а й роблять освітній процес значно цікавішим. Як правильно використовувати фізкультурно-оздоровчі форми роботи під час занять — читайте в січневому числі.

Розвиток мовлення дошкільників — надзвичайно актуальне питання, що турбує як педагогів, так і батьків. Тож у цьому числі журналу педагоги-практики надають корисні рекомендації щодо того, які інноваційні підходи до збагачення словника доцільно використовувати в роботі з дітьми із загальним недорозвитком мовленням. А для батьків майбутніх першокласників — поради щодо того, як самостійно провести діагностику рівня мовленнєвого розвитку дитини вдома.

Читачів цікавить, чи мають право інструктор з фізкультури та соціальний педагог на пенсію за вислугу років. Докладне роз’яснення стосовно цього надає наш експерт.

Разом із січневим числом журналу передплатники отримали подарунок — особисту картку користувача експертно-правової системи «Експертус: Дошкільний заклад» за тарифом «Лайт». Як скористатися подарунком та сповна використовувати можливості системи «Експертус Дошкільний заклад» у щоденній роботі, — дізнайтеся на сторінках журналу.

А ще у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» для вас:

  • тематична розвага для дітей старшого дошкільного віку «Незвичайна мандрівка добрих дітей» та рекомендації щодо відзначення з дітьми 17 лютого Дня спонтанного прояву доброти;
  • свято 8 Березня для дітей молодшої вікової групи «Чия мама найкраща».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді