Щодо зняття з контролю окремих питань

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Які питання навчально-виховної діяльності у галузях дошкільної, загальноосвітньої, професійно-технічної та позашкільної освіти підлягають звітуванню?

Міністерство освіти і науки України (МОН) повідомляє про зняття з контролю подання органами управління освітою обласних та Київської міської державної адміністрації звітності з питань навчально-виховної діяльності у галузях дошкільної, загальноосвітньої, професійно-технічної та позашкільної освіти, визначеної листами МОН, що їх було надіслано у період до 31 грудня 2014 року. Про це йдеться у листі МОН «Щодо зняття з контролю окремих питань» від 23.01.2015 № 1/9-29.

Так, звітуванню підлягають лише питання:

1) охоплення дітей (у тому числі дітей-інвалідів) загальною середньою освітою;

2) охоплення дітей дошкільною освітою, розширенням мережі дошкільних навчальних закладів;

3) своєчасної виплати заробітної плати педагогічним працівникам;

4) розшуку вихованців, які самовільно залишили інтернатні навчальні заклади;

5) захисту житлових, майнових та інших прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в інтернатних закладах;

6) виконання Концепції соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю, затвердженої розпорядженням уряду;

7) реформування інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282595

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді