Міністерство освіти і науки України оприлюднило доопрацьований проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Предмет «Захист Вітчизни» є обов’язковим навчальним предметом, який викладається в старшій школі навчальних закладів системи повної загальної середньої освіти. Уроки проводяться відповідно до потижневого (календарного) плану по півтори години на тиждень (10 клас — по 1,5 години на тиждень протягом навчального року; 11 клас: у першому семестрі — по 1,5 години на тиждень, а в другому семестрі — по 1 годині на тиждень та 18 годин відводиться на проведення військово-польових занять).
Вивчення навчального предмета проводиться з юнаками та дівчатами разом. По закінченню вивчення курсу навчального предмета «Захист Вітчизни» організовуються три денні (18 годин) військово-польові заняття (збори) на базі військових частин, військових комісаріатів та базових навчальних закладів, які організовуються та проводяться районними військовими комісаріатами та органами місцевого самоврядування.
Про це йдеться у пояснювальній записці проекту навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Міністерство освіти і науки України оприлюднило доопрацьований проект для подальшого обговорення. Зауваження та пропозиції можна надсилати на електронні адреси: [email protected]; [email protected].
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками