Вебінар: допомога дітям, які зазнали психологічних травм

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

20 лютого 2015 року тематичний напрям «Експертус Освіта» проводить БЕЗОПЛАТНИЙ вебінар на тему «Надання психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючі події».

20 лютого 2015 року тематичний напрям «Експертус Освіта» проводить БЕЗОПЛАТНИЙ вебінар на тему «Надання психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючі події».

На жаль, ця тема сьогодні продовжує набувати актуальності. Українським дітям доводиться переживати жахливі події, від яких ми не завжди можемо їх уберегти. Але ми в змозі допомогти їм впоратися з психологічними наслідками цих подій.

Вебінар буде корисно переглянути кожній людині, яка працює з дітьми, які пережили кризові події, чи сама зазнала психологічних травм.

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ

Лектором вебінару виступить Галина КАТОЛИК, завідувач кафедри психології Українського католицького університету, голова Українського інституту дитячої та юнацької психотерапії та психологічного консультування, керівник секції дитячої та юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів, доцент, канд. психол. наук.

У програмі:

  • особливості переживання психотравмуючих подій дітьми різного віку
  • як розпізнати переживання «гострої травми» та постстресовий розлад
  • особливості та правила в роботі практичного психолога, застереження щодо надання психологічної допомоги дітям
  • відповіді на запитання учасників вебінару

Відеозапис вебінару «Надання психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючі події» ми опублікуємо не пізніше 5 робочих днів після його проведення.

Переглянути відео ви зможете в будь-який зручний час на порталі освітян України «Педрада» в розділі «Вебінари».

Виникають додаткові запитання? Пишіть нам на форумі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
96

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282659

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді