Про проведення V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Цьогорічний V Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка має пройти у атмосфері відкритості, — Павло Полянський.

На засіданні Організаційного комітету V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка обговорено проведення V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (далі — Конкурс).

Заступник Міністра освіти і науки Павло Полянський наголосив, що цьогорічний Конкурс має пройти у атмосфері відкритості, разом з тим оргкомітет має здійснювати лише адміністрування та організаційне забезпечення його проведення.

Голова Громадської ради при МОН Галина Усатенко звернула увагу учасників наради на необхідність залучення громадськості, забезпечення відкритості та прозорості проведення фінального етапу. Було запропоновано здійснити онлайн- трансляцію передачі пакетів із конкурсними роботами членам журі конкурсу.

Нагадаємо, що урочисте відкриття творчого змагання відбулося у м. Луцьку 9 жовтня 2014 року. Фінальний етап відбудеться в усіх обласних центрах та м. Києві 14 лютого 2015 року за єдиними завданнями, які будуть надіслані на електронні адреси установ, відповідальних за проведення конкурсу в регіонах о 9:00 год.

Конкурсні завдання відповідатимуть вимогам навчальних програм з української мови та літератури, а також дадуть змогу кожному учасникові розкрити свій творчий потенціал, філологічне мислення та філософське бачення сьогодення.

Сертифікація в системі базової освіти

Статті за темою

Усі статті за темою

Гра як спосіб зняти психологічне напруження дитини

Стрес, занепокоєння, напади тривоги — відчуття, притаманні дітям так само, як і дорослим, і особливо, під час війни. Зняти психологічне напруження й змусити дітей розслабитися допоможуть дихальні вправи й рухливі ігри, зокрема такі, що містять вірші, пісні, лічилки.
9103

Про план роботи, дистанційну роботу, засідання педради: відповіді експерта

Вихор запитань, що вирує у голові директора наприкінці навчального року, ми почули, структурували, а найголовніше — відповіли на них. Тепер не прокидатиметеся вночі через нерозв’язане питання із планом роботи, ненаписані довідки про стан роботи та вимоги до педагогів писати звіти про дистанційну роботу
14652