Зміни в бухгалтерському обліку бюджетних установ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

До вашої уваги ― відеозапис вебінару «Зміни у методології бухгалтерського обліку бюджетних установ». Від лекторів ви дізнаєтеся все про запровадження національних положень бухгалтерського обліку в державному секторі, а також про новації у методології бухгалтерського обліку.

27 січня редакція тижневика «Головбух:БЮДЖЕТ» провела вебінар «Зміни у методології бухгалтерського обліку бюджетних установ».

Ми були приємно вражені такою великою кількістю бажаючих взяти участь у вебінарі. Але з технічних причин зробити це, на жаль, змогли не всі.

Саме тому із вдячністю за проявлену цікавість, ми надаємо вам доступ до відеозапису вебінару.

Для того, щоб переглянути відеозапис:

1.Перейдіть на сторінку вебінару на порталі «Головбух:БЮДЖЕТ».

2. Увійдіть або зареєструйтеся на порталі.

3. На сторінці вебінару клацніть «Переглянути вебінар».

4. Переглядайте виступи лекторів щодо:

  • запровадження національних положень бухгалтерського обліку в державному секторі
  • новацій у методології бухгалтерського обліку: зміни у Плані рахунків бухгалтерського обліку та порядку його застосування, а також у Типовій кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку

З питань передплати або участі в майбутніх заходах Цифрового видавництва Експертус звертайтеся до редакції: 0 800 212 012 (callback), 0 44 586 56 06, peredplata@Експертус.com.ua

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282596

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді