Проект із профілактики неінфекційних хвороб стартував

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Проект «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні», запроваджений Міністерством охорони здоров’я та Міністерством освіти і науки України за підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва в Україні, розпочав роботу в Полтавській та Харківській областях

Проект «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні», запроваджений Міністерством охорони здоров’я та Міністерством освіти і науки України за підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва в Україні, розпочав роботу в Полтавській та Харківській областях.

Важлива складова проекту — розповсюдження інформації про фактори ризику неінфекційних захворювань та їхні наслідки. Особлива увага приділятиметься профілактиці та просвітницькій діяльності в школах, оскільки шкідливі звички і нездоровий спосіб життя набуваються, в основному, в підлітковому віці.

Під час реалізації проекту планується, зокрема, зміцнити потенціал фахівців у частині використання інструментів електронної системи охорони здоров’я, аби покращити доступність якісних послуг для всіх громадян. 

В Україні серцево-судинні захворювання, онкологія, цукровий діабет, хронічні ураження органів дихання є причиною смертей майже 90% громадян, тож Всесвітня організація охорони здоров’я наполягає на системній роботі з профілактики неінфекційних захворювань. Ці хвороби виникають через певний «стиль життя» — куріння, зловживання алкоголем, недостатність фізичної активності й нездорове харчування.

Протягом березня-травня поточного року план впровадження проекту має бути виконаний.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282480

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
64

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110444

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді