Державна служба статистики України підготувала статистичний бюлетень «Загальноосвітні навчальні заклади України на початок 2015/2016 навчального року»
Державна служба статистики України підготувала статистичний бюлетень «Загальноосвітні навчальні заклади України на початок 2015/2016 навчального року».
Для підготовки статистичного бюлетеня використано дані форм державних статистичних спостережень № 77-РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» та № 2-буд «Звіт про реалізацію дозвільного документа на виконання будівельних робіт», а також адміністративної звітності Міністерства освіти і науки України № 76-РВК «Зведений звіт денних загальноосвітніх навчальних закладів», № ЗВ-1 «Зведений звіт вечірніх (змінних) шкіл», зведена таблиця № Д-4 «Відомості про матеріальну базу денних загальноосвітніх навчальних закладів», зведена таблиця № Д-7-8 «Відомості про мови навчання та вивчення мови як предмета у загальноосвітніх навчальних закладах», а також звіт про виконання зведеного бюджету України по видатках.
Аналітична записка
Дані ЗНЗ по областях
Статистичний бюлетень «Загальноосвітні навчальні заклади України на початок 2015/2016 навчального року»
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками