Статті автора Наталія Гавриш

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
3367
Що таке педагогічна діагностика та які критерії оцінювання досягнень дітей важливі
Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
38461
Організуйте проєкт до Дня дитячої книги
Як і навіщо організувати проєкт «Книжка про книжку» з дошкільниками. Поради: створіть розвивальне середовище, ознайомте з книжковим магазином і бібліотекою, виготовіть книжку власноруч, визначте, що робить книжку цікавою. Про все це — конкретно у статті
7538
Ранній розвиток дитини: обираємо ігри та іграшки за віком
Яка роль гри та іграшок у ранньому розвитку дитини? Які ігри та іграшки обрати дітям першого, другого та третього років життя? Яким технічнім вимогам мають відповідати сучасні іграшки? На ці та інші запитання відповідають експерти
942
Покарання та заохочення в дошкільному віці: консультація для батьків
Покарання дітей — це завжди гаряча тема, яку не втомлюються обговорювати батьки на форумах і в соціальних мережах. Дехто вважає, що карати дітей неприпустимо, а дехто — що без покарань обійтися неможливо. Тож як навчити дитину дотримуватися правил, але й уникнути зайвих покарань?
1666
Зручні чи незалежні, або Як виховати лідера
Лідерами народжуються чи їх виховують? Які принципи мають бути провідними у вихованні в дошкільника лідерських якостей? Яким має бути освітнє середовище, щоб навчити взаємодіяти між собою орієнтованих на лідерство дітей?
7977
Перше перехрестя: дитина між дитсадком і школою
Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти, як не прикро, з року в рік не втрачає актуальності. Невже принцип наступності є лозунгом і втілюється лише на папері? Як налагодити взаємодію між педагогами дошкільних закладів та початкової школи? Як їм стати партнерами? Як зробити так, щоб «рух» кожної дитини та її батьків від першого освітнього осередку до наступних був поступальним, без «контрольно-пропускних пунктів на «кордоні»? Чи можливо це?
11780