Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
Коректурна таблиця «Годинник — символ часу»: як використати в роботі з дошкільниками
Як і навіщо організувати проєкт «Книжка про книжку» з дошкільниками. Поради: створіть розвивальне середовище, ознайомте з книжковим магазином і бібліотекою, виготовіть книжку власноруч, визначте, що робить книжку цікавою. Про все це — конкретно у статті
Яка роль гри та іграшок у ранньому розвитку дитини? Які ігри та іграшки обрати дітям першого, другого та третього років життя? Яким технічнім вимогам мають відповідати сучасні іграшки? На ці та інші запитання відповідають експерти
Майстер-клас для педагогів: навчаємо дітей розповідати історії за серією сюжетних картин на основі літературних творів
Покарання дітей — це завжди гаряча тема, яку не втомлюються обговорювати батьки на форумах і в соціальних мережах. Дехто вважає, що карати дітей неприпустимо, а дехто — що без покарань обійтися неможливо. Тож як навчити дитину дотримуватися правил, але й уникнути зайвих покарань?
Національно-патріотичне виховання в ЗДО: принципи й завдання, напрями роботи й теми занять, форми роботи з дітьми дошкільного віку
Чому дошкільники не реагують на прохання вихователя і що з цим робити
Лідерами народжуються чи їх виховують? Які принципи мають бути провідними у вихованні в дошкільника лідерських якостей? Яким має бути освітнє середовище, щоб навчити взаємодіяти між собою орієнтованих на лідерство дітей?
Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти, як не прикро, з року в рік не втрачає актуальності. Невже принцип наступності є лозунгом і втілюється лише на папері? Як налагодити взаємодію між педагогами дошкільних закладів та початкової школи? Як їм стати партнерами? Як зробити так, щоб «рух» кожної дитини та її батьків від першого освітнього осередку до наступних був поступальним, без «контрольно-пропускних пунктів на «кордоні»? Чи можливо це?
Методичний матеріал для вихователів