ІКТ в освітньому процесі: переваги й недоліки Семінар | - ознайомити педагогів із нормативними документами, що регламентують використання ІКТ в роботі з дошкільниками
- актуалізувати знання педагогів про методику використання цифрових освітніх засобів у роботі з дітьми різного віку
- проаналізувати переваги й недоліки використання ІКТ в освітньому процесі, можливі ускладнення під час упровадження цифрових освітніх засобів
|
Цифрові застосунки для освітньої діяльності Самоосвіта | - запропонувати педагогам опрацювати статті в періодичних виданнях щодо використання ІКТ в освітньому процесі
- ознайомити вихователів із цифровими застосунками для освітньої діяльності
- спонукати педагогів апробовувати в роботі з дітьми різні цифрові освітні засоби
|
Організація дослідницьких проєктів у дитячому садку Методичні рекомендації | - підготувати методичні рекомендації для вихователів «Основні етапи дослідницької діяльності з дітьми»
- запропонувати варіанти дослідницьких завдань, які діти можуть розв’язувати за допомогою цифрових засобів
- надати рекомендації, як використовувати цифрові освітні засоби в організації спільної діяльності дітей
|
Як використовувати ІКТ в роботі з дітьми: гігієнічні та педагогічні вимоги Семінар-практикум | - розширити знання педагогів про вимоги до цифрових освітніх засобів: зміст, оформлення, відповідність віку тощо
- актуалізувати знання про гігієнічні вимоги до роботи дітей з цифровими пристроями
- продемонструвати приклади, як використовувати ІКТ під час роботи з дітьми різних вікових груп
|
Етикет професійного онлайн-спілкування Консультація для педагогів-початківців | - надати педагогам рекомендації, як організовувати професійне спілкування з колегами та батьками вихованців за допомогою онлайн-сервісів
|
Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva Майстер-клас | - розширити знання педагогів про цифрові застосунки для освітньої діяльності
- удосконалити вміння використовувати ІКТ в освітньому процесі
- продемонструвати приклади роботи із сервісом Canva
|
Цифрова безпека дитини: що варто знати Круглий стіл для батьків | - ознайомити батьків вихованців з основними чинниками, що загрожують безпеці дитини в цифровому інформаційному просторі
- надати рекомендації, як убезпечити взаємодію дитини з різними гаджетами
|
ІКТ в дитячому садку: забаганка чи потреба часу Семінар-практикум | |
Цифрова компетентність дитини: чому це важливо Круглий стіл для вихователів і вчителів початкової школи | - проаналізувати зміст цифрової компетентності дошкільників
- визначити основні ризики під час роботи дитини з цифровими носіями інформації
- спланувати спільну діяльність із формування цифрової грамотності дітей
|
Діагностика цифрової грамотності педагогів Тест та анкетування | - підготувати бланки тесту й анкети, щоб визначити, які цифрові засоби використовують педагоги в освітньому процесі
- провести діагностику, опрацювати результати
|
Колективні перегляди організації освітньої діяльності в різних вікових групах | - надати цільову методичну допомогу педагогам під час організації різних форм освітньої діяльності з використанням ІКТ
- визначити рівень цифрової грамотності педагогів
- удосконалити навички професійної рефлексії
|
Стан роботи з формування цифрової компетентності дошкільників Тематичний контроль | - проаналізувати ефективність і доцільність використання ІКТ в освітньому процесі
- визначити рівень сформованості цифрової компетентності дітей
- вивчити стан роботи з батьками щодо інформаційної безпеки дошкільників
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі дитячого садка Засідання педагогічної ради
Порядок денний 1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО). 2. Ефективність використання ІКТ в освітньому процесі різних вікових груп (вихователь-методист). 3. Формування в дошкільників основ цифрової грамотності (з досвіду роботи: вихователі, керівник гуртка). 4. Розвиток у старших дошкільників уміння використовувати ІКТ як засіб розв’язання освітніх завдань (із досвіду роботи: вихователі). 5. Цифрові застосунки для освітньої роботи з дітьми (з досвіду роботи: вихователі). 6. Презентація електронного банку методичних і дидактичних засобів віртуального методкабінету та порядку роботи з ним (вихователь-методист). |