Річне завдання з формування основ цифрової грамотності дошкільників: план реалізації

Що включити до плану реалізації річного завдання з формування основ цифрової грамотності та які для цього використати інформаційні ресурси

Завдання: Розвивати в дітей уміння використовувати цифрові інформаційні ресурси для розв’язання освітніх завдань під час проєктної діяльності.

Тема та форма роботи Мета
ІКТ в освітньому процесі: переваги й недоліки
Семінар
  • ознайомити педагогів із нормативними документами, що регламентують використання ІКТ в роботі з дошкільниками
  • актуалізувати знання педагогів про методику використання цифрових освітніх засобів у роботі з дітьми різного віку
  • проаналізувати переваги й недоліки використання ІКТ в освітньому процесі, можливі ускладнення під час упровадження цифрових освітніх засобів
Цифрові застосунки для освітньої діяльності
Самоосвіта
  • запропонувати педагогам опрацювати статті в періодичних виданнях щодо використання ІКТ в освітньому процесі
  • ознайомити вихователів із цифровими застосунками для освітньої діяльності
  • спонукати педагогів апробовувати в роботі з дітьми різні цифрові освітні засоби
Організація дослідницьких проєктів у дитячому садку
Методичні рекомендації
  • підготувати методичні рекомендації для вихователів «Основні етапи дослідницької діяльності з дітьми»
  • запропонувати варіанти дослідницьких завдань, які діти можуть розв’язувати за допомогою цифрових засобів
  • надати рекомендації, як використовувати цифрові освітні засоби в організації спільної діяльності дітей
Як використовувати ІКТ в роботі з дітьми: гігієнічні та педагогічні вимоги
Семінар-практикум
  • розширити знання педагогів про вимоги до цифрових освітніх засобів: зміст, оформлення, відповідність віку тощо
  • актуалізувати знання про гігієнічні вимоги до роботи дітей з цифровими пристроями
  • продемонструвати приклади, як використовувати ІКТ під час роботи з дітьми різних вікових груп
Етикет професійного онлайн-спілкування
Консультація для педагогів-початківців
  • надати педагогам рекомендації, як організовувати професійне спілкування з колегами та батьками вихованців за допомогою онлайн-сервісів
Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva
Майстер-клас
  • розширити знання педагогів про цифрові застосунки для освітньої діяльності
  • удосконалити вміння використовувати ІКТ в освітньому процесі
  • продемонструвати приклади роботи із сервісом Canva
Цифрова безпека дитини: що варто знати
Круглий стіл для батьків
  • ознайомити батьків вихованців з основними чинниками, що загрожують безпеці дитини в цифровому інформаційному просторі
  • надати рекомендації, як убезпечити взаємодію дитини з різними гаджетами
ІКТ в дитячому садку: забаганка чи потреба часу
Семінар-практикум
Цифрова компетентність дитини: чому це важливо
Круглий стіл для вихователів і вчителів початкової школи
  • проаналізувати зміст цифрової компетентності дошкільників
  • визначити основні ризики під час роботи дитини з цифровими носіями інформації
  • спланувати спільну діяльність із формування цифрової грамотності дітей
Діагностика цифрової грамотності педагогів
Тест та анкетування
  • підготувати бланки тесту й анкети, щоб визначити, які цифрові засоби використовують педагоги в освітньому процесі
  • провести діагностику, опрацювати результати
Колективні перегляди організації освітньої діяльності в різних вікових групах
  • надати цільову методичну допомогу педагогам під час організації різних форм освітньої діяльності з використанням ІКТ
  • визначити рівень цифрової грамотності педагогів
  • удосконалити навички професійної рефлексії
Стан роботи з формування цифрової компетентності дошкільників
Тематичний контроль
  • проаналізувати ефективність і доцільність використання ІКТ в освітньому процесі
  • визначити рівень сформованості цифрової компетентності дітей
  • вивчити стан роботи з батьками щодо інформаційної безпеки дошкільників

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі дитячого садка
Засідання педагогічної ради

Порядок денний
1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
2. Ефективність використання ІКТ в освітньому процесі різних вікових груп (вихователь-методист).
3. Формування в дошкільників основ цифрової грамотності (з досвіду роботи: вихователі, керівник гуртка).
4. Розвиток у старших дошкільників уміння використовувати ІКТ як засіб розв’язання освітніх завдань (із досвіду роботи: вихователі).
5. Цифрові застосунки для освітньої роботи з дітьми (з досвіду роботи: вихователі).
6. Презентація електронного банку методичних і дидактичних засобів віртуального методкабінету та порядку роботи з ним (вихователь-методист).

 

 

Джерело: Вихователь-методист дошкільного закладу

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді