Куточок практичного психолога для батьків
Інформаційні куточки, стенди практичного психолога для батьків мають різні форми і способи розміщення.
Психолог повинен розуміти, як правильно донести інформацію батькам, які мають різний рівень розвитку, різну готовність сприймати психолого-педагогічний зміст.
Завдання психологічної служби — підготувати бюлетені, доступні для усіх батьків. Недостатньо покласти буклет на столик і запропонувати прочитати його батькам. Необхідно ясно донести її зміст. Тільки тоді вона досягає мети, яку ми перед собою ставимо, тоді ми отримаємо рефлексію від батьків.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Індивідуальна робота з батьками
Під час психологічної консультації необхідно викладати інформацію так, аби батьки:
- почули психолога
- усвідомили, що це робиться для їхніх дітей
- зрозуміли, що їх не повчають, а вболівають за щасливе дитинство вихованців.
День батьківського самоврядування
У цей день батьки виконують всі функції працівників дитячого садка у групі. Діти про це знають, вони до цього готуються. Батьки увесь день проводять у дитячому садку і виконують усі функції: мама-нянечка, мама-директор, мама-психолог, мама-медсестра. Дошкільники при своїх батьках щасливі, після цього ще тривалий час розказують, ким були мами чи тати.
«Проживши» день у закладі дошкільної освіти з дітьми, батьки по-іншому дивляться на дитячий садок.
Ще однією формою співпраці є день відкритих дверей. Він допомагає продемонструвати батькам роботу педагога з дітьми.
За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»