Зрозуміти одне одного: тренінг для батьків і дітей у дитсадку

Шукаєте нетрадиційні способи роботи з батьками в закладі дошкільної освіти? Організуйте тренінг «Розуміємо одне одного», у якому візьмуть участь і батьки, і діти

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Конспект тренінгу «Розуміємо одне одного»

Мета:

  • розвивати комунікативні навички
  • створювати атмосферу взаємодовіри та прийняття
  • формувати навички активного слухання
  • знижувати психофізичне напруження
  • налагоджувати фізичний контакт між дітьми та батьками
  • розвивати вміння діяти разом, домовлятися
  • розвивати пам’ять, увагу, сприймання, уяву.

Учасники:

  • практичний психолог
  • батьки
  • діти
  • вихователь.

Привітання та знайомство учасників

Діти та батьки сідають у коло та по черзі представляють одне одного: «Це моя донька (синочок), її (його) звуть…. Вона (він) дуже полюбляє… та їй (йому) не подобається….». Діти слухають та погоджуються чи заперечують те, що сказали про них батьки. Потім діти так само представляють своїх батьків.

Ведучий: Шановні батьки і діти, я бачу, що ви дуже добре знаєте одне одного. Тож перевірмо чи так само добре матусі чи татусі впізнають голоси своїх дітей.

Гра «Впізнай за голосом»

Діти стають у коло, батьки сідають на певній відстані від дітей так, щоб не бачити їх. Ведучий підходить до дитини і торкається її плеча. Обрана дитина кличе: «Матусю» чи «Тату». Ведучий пропонує відгукнутися тим батькам, яких покликали. Гра триває, поки кожен учасник не візьме в ній участь.

Ведучий: Друзі, несподівано ми потрапили з вами у чарівну країну, і наші батьки перетворилися на дзеркала. Ви мені не вірите? Тож перевірмо.

Гра «Дзеркальна країна»

Діти стають перед батьками та починають рухатися: стрибають, кривляються тощо. Батьки-«дзеркала» намагаються якомога точніше повторити всі рухи, навіть мімічні. Гра триває доти, поки того хочуть діти.

Ведучий: Діти, ми з вами так підстрибували, так кружляли, що здійняли пил. Наші «дзеркала» забруднилися, треба їх вимити.

Гра «Миємо дзеркала»

Протягом п’яти хвилин діти «вимивають», «натирають», «полірують» свої «дзеркала», коментують усі свої дії, використовуючи якнайбільше ласкавих слів.

Ведучий: Діти, погляньте, батьки знов перетворились у звичайних людей. Але ж наші пригоди ще не закінчилися! Чи бажаєте ви спробувати стрибнути з парашутом?

Гра «Парашут»

Діти та дорослі стають у коло. У руках усі тримають велике полотно. Необхідно за домовленістю одночасно підкинути полотно вгору. Потім усім разом так тісно присісти у центрі кола, щоб, опустившись, полотно накрило всіх учасників гри.

Ведучий: Друзі, ми з вами спустилися з парашутом на галявину, де пройшов незвичайний дощик, який склеїв кожного малюка з його мамою чи татом.

Арт-терапевтична гра «Клейовий дощик»

Передпліччя лівої руки дорослого зв’язують стрічкою з передпліччям правої руки дитини. Потім ведучий видає кожній парі олівці й пояснює, що малювати можна лише зі зв’язаними руками. Батьки та діти малюють одне одному сюрприз-побажання.

Рефлексія

Учасники зустрічі дарують свої малюнки одне одному.

Ведучий пропонує обговорити всі ігри:

  • що сподобалося, що ні;
  • легко чи складно було розв’язати завдання;
  • що нового дізналися батьки про своїх дітей.

Проводимо батьківські збори

Олена Синиця, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 13 «Світлячок», м. Шахтарськ, Донецька обл.



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді